Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier nu diverse keren geweest en de kwaliteit wordt steeds beter. Geweldig personeel die echt hun best doen om het je naar de zin te maken. Zoals een vakantie moet wezen.we komen zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven er 10 dagen. Het is een aangename hotel, personeel is zeer vriendelijk en het eten is gevarieerd.
Je hebt dagelijkse animatie programma en live muziek in bar.

Tips:
-De beauty salon mag wat professioneler aan het werk. Ze hebben de ruimte maar niet de exacte middelen voor een manicure/pedicure. Het resultaat is ook niet denderend.
- Animatie moet meer initiatief tonen om meer publiek mee te betrekken. Meer socializing en band opbouwen met de gasten.

Tops:
- Groot hotel
- Kindvriendelijk
- Gevarieerde eten
- Ligging is centraal van de boulevard
- Animatieprogramma ( waterpolo )
- Live band

+++ plus punt voor amin van de restaurantpersoneel hij werkt super hard. Ook een pluspunt voor Said manager van animatieteam!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Vreselijk hotel!!!!!!! de regels gaan nergens over! Familie lid kwam mij bezoeken en wij wilden bij het strand gaan liggen maar dit mocht niet, ik mocht wel binnendoor naar het strand maar mijn nichtje moest om het hotel lopen naar het strand ( nog nooit meegemaakt dit) plus het ontbijt ging nergens over, weinig keus! Wilde ook bijbetalen om te zwemmen voor mijn nichtje maar dit kon ook nietDe beveiliger was onbeschoft plus handdoek die ik wilde gebruiken moest ik ook nog eens 20 euro borg betalen, zou het wel terug krijgen als ik de handdoeken terugbracht terwijl ik gewoon een kamer heb1 ding hier kom ik nooit meer naar toe!!!! Dit was voor het eerst en ook voor het laatst dat ik in dit hotel zal verblijven!!! Zij weten niet wat gastvrijheid is!!! Tijd om men op cursus te sturen

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Een dubbel gevoel bij dit grote hotel in Agadir. De kamer was oké en het ontbijt erg goed, maar in zwembad en bar was de muziek erg hard en bij het zwembad waren te weinig ligstoelen. De locatie ten opzichte van het strand en de boulevard is prima.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018

De wifi in de kamer werkte zeer slecht, waardoor ik telkens naar de lobby moest; in mijn geval betekende dat een kleine 100 meter lopen. Mijn hond was niet welkom, ondanks dat ik dit wel op de site vermeld stond, ik het van te voren had aangegeven en ik (tegen bijbetaling en op advies van het personeel) vanwege de hond een kamer op de begane grond kreeg die grensde aan de tuin. Verder werd de koelkast niet koud, was de kluis kapot en was het niet overal even schoon.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
NATALIA B, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Dear Guest,
Thank you for your feedback. We are glad that you appreciated your sunny, sea view room with connection to garden, where your little dog can walking. Please note that the safe in the room does work but you have to pay a supplement at our information desk, it was not broken. We also checked the refrigerator in your room and found it with ice.Thanking you again for your feedback.
Regards