2 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een mooie locatie en via de achteruitgang sta je binnen een minuut op het strand. Er zijn twee ruime zwembaden aanwezig. Het ontbijt is uitgebreid en compleet met zelfs verse donuts! De bedden zijn goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn gedateerd. Als de kwaliteit van een hotel geen criterium is dat is dit een prima optie. Anders geen verwachtingen hebben.

Tuin is mooi en goed onderhouden.

Kamertip: Vraag om een zojuist gerenoveerde kamer.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
sales647, Directeur général van Hotel Al Moggar Garden Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Dear Customer
Thank you for all your remarks ; which we communicate to our departments ; in order to fun a good issues.
We hope to welcome you again ; to improve you that we will work hard in order to satisfy all our guests.

Best regards
HASSAN A
Sales & Marketing Manager

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel was zeer slecht, er was geen wifi, zowel aan het onthaal als in de kamers. De kaartsleutels voor de deuren werken niet, de kamers liggen '10km' van het onthaal. Er is niemand op het domein waaraan je vragen kunt stelen of verder geholpen kunt worden. Het eten is SLECHT!! Bestek is verroest. Voornamelijk polen en russen aanwezig zonder stijl #Jani. Nee, het was echt een slecht hotel. Ik raad het niemand aan! De locatie is wel goed, dicht bij het strand, maar langs de straatkant heb je wel een grote riolering.

Verbleef: september 2016
15 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee weken rondreizen door Marokko met de kinderen (7 en 9) nog drie dagen Agadir gedaan. Mooie ligging, direct aan de boulevard, mooi zwembad, kinderen vonden het fijn. Maar wij waren minder enthousiast. De hele dag muziek, onprettig publiek, helft vd ligbedden was in de ochtend al bezet terwijl er geen gasten waren, 's nachts erg onrustig. Maar goed, voor drie dagen was het prima. Ook doorreisde backpackers moeten zich zo nu en dan aanpassen :)

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
23 december 2015 beoordeeld

We waren met een familie van 10 personen. De kamers die wij hadden waren verouderd. Er zijn ook al kamers gerenoveerd. Groot hotel ligt aan boulevard en prachtig groot strand. Eigen stuk op t strand met gratis strand bedden. In de winter(december) altijd bedjes genoeg. Het complex heeft twee mooie zwembaden(niet verwarmd). Medewerkers receptie waren niet heel vriendelijk maar de obers en het animatie team wel. We hadden eten half pension geboekt. Ontbijt en diner oké maar niet heel uitgebreid of bijzonder. Drank voor eigen rekening.

Kamertip: Kamers op 2 en 3 hoog mooi uitzicht op zee vraag gerenoveerde kamer.
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
12 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben weinig betaald en hadden weinig verwachtingen. De kamer was basic, het ontbijt ook. Eten hebben we elders gedaan. Wifi in lobby was ok, helaas niet op de kamer, maar dat went snel. Zwembad was erg koud, dus mijn ochtendbaantjes heb ik in de zee gezwommen. Twee minuten lopen, echt ideaal! Al met al een prima plek voor een kleine portemonnee.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner