Beoordeeld op 12 augustus 2019

We hadden dit hotel geboekt mede door de ligging en omdat er WIFI zou zijn in het hele hotel. Maar WIFI valt de hele tijd weg. Dat was lastig omdat mijn dochter (met autisme) haar vaste youtube filmpjes moet hebben. Ik melde dat twee keer aan de receptie die me beloofden hier iets aan te zullen doen maar dat werd niet gedaan. Het water in het zwembad en bubbelbad was ijskoud. We hebben niet één keer kunnen zwemmen. De kamer was niet netjes. Handdoeken en vloer waren met vlekken. Na het poetsen lag er haar van de kamermeisjes (ik heb kort haar en er lag lang zwart krulhaar) en drie dagen later lag het er nog, alsook de vlekken.Het personeel aan de receptie was vriendelijk maar niet efficiënt.
Strand ligt redelijk ver van het hotel en niet bereikbaar voor mensen die moeilijk te been zijn of rolstoelgebruikers. Je moet heel wat trappen doen.
We hebben er lekker gegeten en er was een ruim aanbod, ontbijt was heel lekker. Al was het brood vaak droog en leek het een overschot te zijn van de vorige dag. De desserttafel leek op het eerste zich variërend te zijn maar was vaak hetzelfde aanbod.
Na het eten werden de witte tafelkleedjes gewoon omgedraaid of werden de kruimels afgeveegd en werd alles terug wat netjes gezet voor de volgende gast. Ik heb er vaak gegeten met de vlekken van een vorige gast op mijn tafelkleed. Brood dat op de grond was gevallen werd teruggelegd bij de stapel.
Drinken was niet van de beste kwaliteit, siroop met water.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Dit hotel is niet alleen super luxe, er hangt ook nog eens een geweldige sfeer. Fanastisch personeel! 100% tevreden en we komen zeker nog eens terug Met speciale dank aan Abderrazak Miftah wij voelden ons ere gasten. Wat een geweldige service!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Wel omdat ik zo vaak naar dit hotel heb ik een mooie kamer gekregen,het voelt als thuiskomen,iedereen kent je en zo blij je weer te zien,het eten blijft voor mij uitstekend,het personeel is héél vriendelijk,het orkest s'avonds in de bar is geweldig ook de barmannen.Gewoon al het personeel!!!

Kamertip: Ik krijg altijd een kamer op de tiende verdieping en het uitzicht is héél mooi
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 juni 2019

De kamer was prima. De bedden zijn goed en de kamer was schoon. Lekker verkoelend zwembad met genoeg ligbedden. Maar voor een goede all-inclusive hoef je hier echt niet naartoe. Ik ben niet snel ontevreden maar het eten is smakeloos en elke dag hetzelfde. Behalve het ontbijt, dat is redelijk prima. De lunch die je tegen bijbetaling bij het zwembad kan bestellen ziet er dan wel weer voortreffelijk uit. Laten ze die energie ook in het buffet steken.. Tot de all-in drank behoort alleen bier, fris, wijn en een vodka cola. Alle andere dranken zijn tegen bijbetaling en niet goedkoop (Nederlandse prijzen). De reviews op tripadvisor beloven je alleen maar stralend en uiterst gemotiveerde personeelsleden. Behalve bij wat managers die rond lopen is motivatie van het personeel echt heel ver te zoeken. Laat staan een glimlach. Ik ga overmorgen ‘stralend’ (van blijdschap) weer naar huis. Er zijn nog meer puntjes van kritiek op te noemen maar ik ben wellicht niet helemaal objectief meer..

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Ik was weer blij verrast toen ik Anezi Tower binnenkwam....wat is de receptie/foyer toch een prachtige ruimte, fris rood, netjes, mooi ingericht en vriendelijk personeel.
Mijn kamer op de tiende verdieping gaf een adembenemend mooi uitzicht over de stad, het strand en de bergen.

Ook het eten laat niets te wensen over, voor ieder wat wils, en een goede balans tussen warme en koude gerechten. De toetjes zijn ronduit meesterlijk....keus in overvloed en veel uiteenlopende smaken. Voor wie geen toetjes wil, fruit ontbreekt hier ook niet.
Wat me eigelijk weer als eerste opviel (ik was hier in februari al een weekje) was dat de manager Abderrazak Miftah, zijn medewerkers managed op een manier waar menigeen jaloers op zou zijn. Op zijn rustige, vriendelijke manier wordt alles in goede banen geleid en er is geen gestrest personeel te bekennen! Je voelt je als gast zeer welkom en geen vraag is teveel. Het personeel is super vriendelijk en attent.

Ik ben dus in februari al een week geweest en had besloten om in april drie weken te gaan. Het hotel is centraal gelegen en een goede uitvalsbasis om mooie excursies te maken, te wandelen, te winkelen of lekker naar het strand. Als je graag leest is er een koffiebar met een mooi terras waar je naar keuze lekker in de zon of in de schaduw kunt vertoeven.
Anezi Tower en zijn medewerkers hebben mijn hart gestolen, en ik zal hier zeker nog eens terugkomen....!!!!

Kamertip: Alle kamers zijn prima!
Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde alleen