Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.261)
Beoordelingen filteren
1.261 resultaten
Waardering van reizigers
388
273
185
162
253
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
388
273
185
162
253
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.261 beoordelingen
Beoordeeld op 12 januari 2018

Hotel is gelegen aan de boulevard met uitzicht op de oceaan. Redelijk groot met zo'n 400 kamers, maar door de verschillende vleugels merk je niet veel van de drukte. De kamers zijn schoon en de handdoeken worden elke dag vervangen ook als je ze niet op de grond gooit. De kamers zijn wel wat gehorig, maar dit hangt ook af van hoe luidruchtig de voorbijgangers op de galerij zijn. Het zwembad is groot, echter niet verwarmd. In december bleven de meeste mensen op de kant liggen, net als dat de meeste mensen zich niet meer in de oceaan waagden. Het ontbijt is zeer uitgebreid, diverse soorten brood, croissantjes, vlees, kaas en banket. Er zijn 2 mensen aanwezig die naar wens eieren, crépes en lokale gerechten voor je bereiden. Buiten het hoogseizoen is denk ik het internationale restaurant gesloten. In december was de bar, het grote restaurant en het bijhorende restaurant aan de boulevard geopend.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank 376hendrikk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Gisteren aangekomen in palais des roses.We hebben een all inclusive geboekt,er zouden 4 restaurants zijn,er is maar 1 restaurant met marocaans eten,het internationale restaurant is leeg! Er is geen alcohol in heel het hotel en wilde net een cola bestellen en blijkt dat alleen water in de all inclusive prijs is inbegrepen.
Het zwembad is smerig,ontbijt erg minimaal,1 soort fruit,erg karig.
Personeel erg onvriendelijk.En kamers erg gedateerd..
Dit is geen 4 sterren hotel!!! Geen shampoo's,zeep etc.in de kamer.Geen drinken in de minibar!
Dit is een vreselijke ervaring!!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Marcellejeroen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel was vroeger zeker heel mooi maar nu een beetje vergane glorie.
Het ligt toch best ver van het centrum.
De kamers zijn schoon maar gedateerd. Het personeel is vriendelijk.
Wat er ontbreekt is een poolbar of iets anders in de buurt van het zwembad waar je je een drankje kunt kopen. Een ijskast met een paar flesjes bij de handdoekenstand zou al uitkomst bieden. Je moet telkens 4 etages naar boven om bij de gewone bar wat te gaan halen. Op de kamer zou een minibar zijn maar dit is slechts een lege ijskast en als je je dan op straat een paar flesjes haalt voor erin wordt je bij aankomst bij het hotel gecontroleerd en er wordt gezegd dat je per persoon maar 1 flesje mag meenemen. Beetje raar, hun bieden gebrekkig drank aan en ergens anders kopen mag ook niet.
Prijs kwaliteit verhouding is wel heel goed en ook het ontbijt is top

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank chellie31
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

-zeer gehorig hotel (door stenen vloeren flink kabaal als schoonmaak kamers rondom bezig zijn
-handdoeken worden s ochtends vroeg opgehaald (ook schone). En krijg je eind vd middag terug.
-verboden drinken mee te nemen in hotel (ook water). Dan moet je roomservice bellen en kost blikje fris ongeveer 3.50 euro.
- op onze kamer geen Wi-Fi
-taxistaanplaats voor de deur is wel ideaal.
-redelijk ver van centrum (8 km boulevard lopen)

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Wiebe R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Onaardig, brutaal personeel!! Alleen al het inchecken duurde een uur of anderhalf. Het restaurant van het hotel was ook een grote teleurstelling, eten was te zout, onkundig personeel en ook weer anderhalf uur op een panini' s en pizza moeten wachten. Foto's op internet zagen er veel belovend uit maar ook de kamers waren slecht onderhouden, gordijnen hing er half bij en kamers niet schoon. Wij hebben voor een famkamer 800 euro betaald voor 2 dagen. Dit was het absoluut niet waard!!!

Datum van verblijf: augustus 2017
2  Bedank Fatima E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken