Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.863)
Beoordelingen filteren
1.863 resultaten
Waardering van reizigers
790
614
246
108
105
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
790
614
246
108
105
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.863 beoordelingen
17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is verouderd en is niet meer zijn 4 sterren waardig. Op het eerste zicht lijkt het hotel wel proper maar als je een beetje grondiger gaat kijken laat de hygiëne de wensen over. In het eten zit weinig of geen variatie en de keuze is ook zeer beperkt. Op 10 dagen geen frietjes te zien. Namiddag zijn er geen hapjes of andere dingen om te eten zelfs geen ijsjes. Er is sowieso een gebrek aan personeel , ik wil niet weten hoe het er zou zijn in hoog seizoen !?
Het weinige personeel is wel vriendelijk.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
1  Bedank Cindy V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Public R, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

Beste klanten,

Alle medewerkers bedanken u voor het kiezen van Hotel Royal Mirage Agadir.

Allemaal blij met uw feedback over de vriendelijkheid en beschikbaarheid van het personeel.

We benadrukken dat hygiëne en netheid zeer belangrijke aspecten zijn
in het Royal Mirage Hotel Agadir.
Daarom verzekeren wij u dat alle hygiënenormen en -procedures worden toegepast in Hotel Royal Mirage Agadir.

Hoop, ontvang je in de nabije toekomst, dus een geweldig verblijf onder ons,
aan al uw behoeften voldoen en uw verwachtingen overtreffen.


Met vriendelijke groeten

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2017 beoordeeld

Grote kamer met prachtig zicht op baai Agadir

Wifi werkt overal goed: kamer, zwembad en natuurlijk de lobby en eetzaal

Heel goede equipe van directeur generaal Aziz over directrices Loubna en Sonia tot kuisvrouw Saida; en natuurlijk de animatie-equipe o.l.v. Si Mohammed met Dounia, Rawda etc.

Maaltijden: smakelijk en gevarieerd in één week geen enkele keer iets op dezelfde wijze bereid - Ontdekkingstocht door de lekkere Marokkaanse keuken vanwege Directeur Ihaid.

Dus 14 keer op andere wijze rundsvlees, vis, kip of kalkoen, aardappelen, rijst, pasta.
Voor ieder wat wils - Warme equipe

Buitenzwembaden ok begin maart !!!

Salam, met vriendelijke groeten,
Baraka Lahou fikoum,

Sidi Jan DB,
dites Ali pour les ami(e)s ;-)

Kamertip: Hoe hoger hoe beter, hoe verder van de liften hoe beter (geld voor elk hotel)
  • Verbleef: maart 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank JanD4134
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Public R, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2017
Google-vertaling

Bonjour Mr Ali Jan ,

Nous vous remercions vivement pour le temps que vous avez pu consacrer
à rédiger ce feed back suite à votre séjour à L’HÔTEL ROYAL MIRAGE AGADIR .

Ravis de recevoir ce commentaire, témoignant le dévouement de tout le personnel .

Vous étiez un client spécial et aimable, et nous étions fiers de rendre vos vacances merveilleusement spéciales et agréables.

Tous heureux que vous ayez exprimé votre entière satisfaction par rapport :

*Au meilleur emplacement de l’Hôtel, comme vous l’avez si bien décrit :
Imprenable vue de la chambre.

*Aux délicieux, variés buffets au Restaurant ATLANTIS .

*A la panoplie des programmes *Sport, Divertissement, Spectacles ,
pour adultes et enfants, jour et soir, en profitant du beau Temps.

Cher client, Avec une immense joie ,de vous accueillir avec toute la famille
très prochainement au sein de l’Hôtel ROYAL MIRAGE AGADIR.


Salutations Cordiales

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 januari 2016 beoordeeld

- Eten was lekker, genoeg afwisseling voor iedere maaltijd maar vaak hetzelfde.
- Kamers waren proper, gewone stijl, ruim genoeg voor 2 personen. Alleen in het weekend en savonds veel lawaai als je aan de straat ligt.
- Animatie was heel goed, leuke shows, waren ook niet opdringerig als je niet met de activiteiten wou meedoen.
- vriendelijk personeel, altijd behulpzaam.
Dit hotel is een aanrader!

  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Sien_87
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond dit een leuk hotel, met een waaier aan activiteiten (overdag aan het zwembad, 's avonds in de lobby). De entertainers waren enthousiast zonder opdringerig te zijn, waarvoor complimenten.
Het eten was lekker en heel gevarieerd! En als het dan toch eens voorkwam dat je toch niks vond bij het buffet kon je altijd terugvallen op de pastabar waar je naar keuze alle ingrediënten kon laten samenvoegen!
Ideale ligging: vlak bij het strand en vlak bij de Marina (dat niet enkel overdag de moeite is om te bezoeken, maar ook om 's avonds eens een wandeling naartoe te maken)
Kortom: goed hotel met ideale ligging

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Bedank Keija89
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute geboekt. Werden bij receptie vriendelijk ontvangen. Mooie schone kamer met zeezicht en een terras. Personeel is heel vriendelijk. Ontbijt is goed, veel keuze. Een keer geluncht, ook goed en veel keuze. Avondeten zag er goed uit maar hebben het niet geproefd. Hammam was erg lekker, duurt zo'n 2,5 uur. Minpuntje was dat er geen obers kwamen om een bestelling op het terras op te nemen. Waarschijnlijk kwam dat omdat wij de enigen waren die géén all-inclusive hadden geboekt, hadden alleen logies en ontbijt.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Bedank Culture369387
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken