Beoordeeld op 10 april 2019

Ik heb al eerder een beoordeling geschreven over dit hotel , ik was er in november 2018.
Maart 2019 ben ik er voor de 2e keer geweest en ik ben wederom vol lof over dit hotel wat momenteel wordt gerenoveerd !!!
Wat een heerlijk hotel ik voel mij als vrouw alleen, zo welkom op handen gedragen door het personeel met name in het restaurant !!!!
Met name gastvrouw Amai Bouzari top vrouw die haar vak verstaat !!

Kleine opmerking over de dress code diner Heren lange broek.
Het viel mij op dat tijdens het diner hier geen gevolg aan werd gegeven jammer maar hopelijk een punt van aandacht 5 sterren waardig.!!
Ik kom zeker weer terug het voelt voor mij als "thuiskomen"

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Bonjour,

Je tiens à vous remercier au nom de toute l'équipe du Sofitel Agadir de votre aimable témoignage suite à votre séjour dans notre établissement.
Votre satisfaction est notre meilleure récompense.
Votre feedback sur la piscine est communiqué à l'ensemble des chefs de service pour éviter ce bémol dans le future .
Merci encore d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Sofitel Agadir sur tripadvisor.

Mohamed Aqqa
Directeur Général,
Sofitel Agadir Royal Bay Resort.

Beoordeeld op 9 februari 2019 via mobiele applicatie

Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Fantastische kamers, fantastische bedden en zeer proper. Lekker tot rust komen in een ligbed of een hangmatje aan het zwembad. Alle faciliteiten aanwezig. Een perfecte vakantie!

Datum van verblijf: februari 2019
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Bonjour,

Je tiens à vous remercie au nom de toute l'équipe du Sofitel Agadir de votre aimable témoignage suite à votre séjour dans notre établissement.

Nous avons partagé le contenu de votre message avec l'ensemble des chefs de départements et des équipes.

Votre satisfaction est notre meilleure récompense. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir pour un prochain séjour très bientôt.

Merci encore d'avoir pris le temps de partager votre experience au Sofitel Agadir sur tripadvisor.

Mustapha Maher
Directeur Général, Sofitel Agadir Royal Bay Resort

Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, een beetje verouderd, maar met vriendelijk personeel, ruim opgezet complex, ruime kamers. Goede bedden, uitgebreid ontbijt, de muziek s' avonds was niet zo ons ding. Het enige nadeel was, dat de hele week een van de liften stuk was.

Datum van verblijf: november 2018
H5707, Responsable relations publiques van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Bonjour ,

Mustapha Maher
Directeur Général, Sofitel Agadir Royal Bay Resort

Beoordeeld op 20 november 2018

Wat een heerlijk hotel en wat een gastvrijheid en service !!
Heerlijk eten vers bereid waar je bij staat zelfs de koffie en verse jus wordt aan tafel geserveerd!

Ik was blij verrast om Naima bij de ontvangst bij het ontbijt aan te treffen , haar ken ik zeker al 5 jr van een ander hotel. Een grote aanwinst voor Sofitel zij heeft zoveel kwaliteiten!!!
Ik kom zeker terug in het voorjaar!!

Datum van verblijf: november 2018
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Dear Rian,

We are glad you have enjoyed your stay in our hotel, and that the facilities suited you. What a pleasure to read that Naima was helpfull throughout your holidays ! She truly is an amazing asset !

Hoping to welcome you back soon at Sofitel Agadir Royal Bay Resort.

Regards,
Mustapha MAHER
Director Sofitel Agadir

Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Sofitel royal bay is een goed hotel.
Het is geen 5 sterren maar tussen 3 en 4 ...het is wat oud maar het personeel is bijzonder vriendelijk.
De Deluxe kamer die we hadden zag er prima uit en we hadden een balkon met uitzicht op het zwembad en een klein beetje op zee.
Het kamermeisje Aisha verzorgde onze kamer zeer goed en iedere dag maakte ze ons bed op met leuke hartjes van de handdoeken met rozenblaadjes.
We verbleven hier op basis van logies met ontbijt.
Wat trouwens een heel uitgebreid buffet ontbijt was van lekkere broodjes tot aan kleine crepes en omeletten en een diversiteit aan fruit
Heerlijke Marokkaanse thee
En jus D orange
Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam bij alles.
Al met al 10 leuke dagen gehad in Agadir en zeker de moeite waard om dan te verblijven in dit Resort Hotel

Datum van verblijf: november 2018
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Dear Marc,

Thank you for the review, I am thrilled to learn that you had a great stay with us. What a pleasure to learn that our house keeping team worked hard in order to create beautiful floral sculptures, and that you enjoyed the breakfast!

Hoping to welcome you back soon at Sofitel Agadir Royal Bay.

Regards,
Mustapha MAHER