Beoordeeld op 20 oktober 2016

We zijn voor de tweede maal in dit heerlijke hotel geweest. Wat een hartelijk weerzien. Nog steeds klasse. De bediening in zijn totaliteit wil alles voor je doen om je te verwennen. Ook dit keer was het eten voortreffelijk. De kamer tip top schoongemaakt. Enorme, grote, zachte bedden. Met 10 minuten lopen ben je bij het privé strand en de boulevard, iets verder lopen op de boulevard zijn restaurantjes. Een supermarkt is ook makkelijk te bereiken rechts via het casino 10minuten lopen.
Wij gaan zeer zeker weer terug

Kamertip: terras, zwembad wel drukker dan tuinzicht
Datum van verblijf: oktober 2016
CommercialAtlantic, Director of Sales van Atlantic Palace Hotel Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2016

Dear Guest,

I wanted to thank you for sharing a comment on TripAdvisor regarding your journey at Atlantic Palace. What a pleasure to read that you have enjoyed your stay among us.
We really appreciate your comments regarding our customer service. Our staff members take their roles in our industry very seriously and strive every day, to provide that quality customer service, that our guests expect.
Thank you again, and we look forward to seeing you back on your next trip to Agadir.

Best regards
Hotel Management

Beoordeeld op 17 september 2016

De inkom van het hotel is impressionant en het mooiste onderdeel van het hotel.
De mensen aan de balie zijn beleefd en professioneel. Het inchecken liep vlot en een paar minuten later werd ik naar mijn kamer begeleid. Tijdens het naar de kamer gaan, kreeg ik informatie over het restaurant, het ontbijt, het zwembad en nog wat algemeenheden.
Ik had voor een kamer met uitzicht op het zwembad gekozen en heb ook zo'n kamer gekregen. Vooral 's avonds is het een kleurrijk zicht;
De kamer was zeer netjes met verse en frisse handdoeken in de badkamer. Slippers en een badjas zijn ook voorhanden. Aan de lavabo en ter hoogte van de douche zijn er dispensers met zeep. Van die voor de handen heb ik gebruik gemaakt. Voor de douche had ik mijn eigen product mee. Er waren ook flacons met vloeibare zeep voor hoofd en lichaam. Een haardroger is aan de muur bevestigd, alsook een stopcontact voor een scheerapparaat.
De kamer en de badkamer werden elke dag onder handen genomen, en elke dag waren er nette handdoeken. De dames van de housekeeping waren attent en vriendelijk.
Een negatief punt vind ik de harde stoelen op het terras. Het zijn geen stoelen waar men lekker in kan wegzakken of enkele uren een boekje in kan lezen. Een aangepast kussen zou veel kunnen verhelpen.
Ik vond het ontbijt lekker en uitgebreid. Verschillende soorten broodjes, eitjes op diverse manieren klaargemaakt , worstjes, groenten, fruit - meloen, appel, appelsien, peer, druiven ..., cake, koffiekoeken, thee, koffie, vers fruitsap, yoghurt, confituur, kaas, vlees - ook varkensvlees-... Kortom, voor ieder wat wils.
Omdat ik halfpension had, kon ik 's avonds aan het buffet aanschuiven. Ook hier is een ruim assortiment gaande van visgerechten tot vleesgerechten. Van de warme groenten vond ik vooral de boontjes lekker. Maar ik heb vooral koude groenten genuttigd. De desserts waren overheerlijk. Fruit en kaas is er 's avonds ook te vinden. Aan dit buffet komt iedereen aan zijn trekken.
Voor vertier kan men in de dancing of de casino van het hotel terecht. Over de dancing kan ik niets zeggen want ik ben er niet geweest. De casino daarentegen vond ik aangenaam. Er wordt gratis drank geschonken aan de spelers. Indien men op de fruitmachines aan het spelen is, kan het wel wat langer duren alvorens men een drankje te pakken krijgt. Men kan natuurlijk iets winnen, maar men moet vooral verlies kunnen incasseren.
Het was mijn tweede verblijf in het hotel en ik blijf tevreden. Het personeel is professioneel en behulpzaam.
Het hotel is een aanrader voor wie een rustige vakantie wil in een stijlvol kader.

Kamertip: Ik vind een kamer met zwembadzicht een aanrader, vooral voor het uitzicht.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 juli 2016

Luxe... netjes, gewoon prima. Alleen wel een beetje rustig tijdens de Ramadan. Ik heb het idee dat het ontbijtbuffet wat uitgekleed was daardoor. Maar goed, als dat alles is. Mijn werkgever mag dit hotel vaker boeken!

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 april 2016 via mobiele applicatie

Super hotel
Vriendelijk personeel
Lekker eten
Mr Bararh. Doet alles voor een goed verblijf voor Zijn gasten ..
Voor een rustige en aangename vacantie Moet je hier Zijn
In een luxe hotel Zijn de drankjes natuurlijk niet goedkoop....
Hotel licht ook niet aan het strand ,,,,
Familie Parton

Datum van verblijf: april 2016
Bedank Liliane en egid... P
Beoordeeld op 19 februari 2016

Twee heerlijke weken vertoefd in Atlantic Palace.
Mooi groot hotel met ruime kamers en evenzo grote bedden. Zwembad ligt in een kom van her hotel. Daardoor geen last van wind. Plek genoeg voor iedereen. Zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Van receptie tot huishouding, van restaurantbediende tot chef piscine. Allemaal even vriendelijk. Prima ontbijt. Het diner gebruikten wij in restaurantjes aan de boulevard of aan de haven. Pure Passion, La Scala waren onze favorieten maar ook bij Maxwell aan de overkant van het hotel was het heerlijk eten. We hadden prachtig weer in februari. Een uitstapje naar Taroudant en Tijout is aan te bevelen. Volgend jaar komen we graag terug in dit hotel

Kamertip: Voor mensen die slecht ter been zijn. Kies een kamer op de begane grond.
Datum van verblijf: februari 2016