Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is een prachtig hotel.Kamer super verzorgd.Eten is ook heel lekker. Super vriendelijke bediening. Doch zijn er enkele punten waar ze voor zouden moeten kijken. Wil je een zetel hebben aan het zwembad moet je bijna om 5u opstaan??????? Overal liggen er handdoeken. 30% wordt zeker niet niet opgevuld. Echt schandalig. Wij doen graag een kleine uitstap in de ochtend en willen daar niet aan meedoen. Duuuus,nul van handdoeken meer en geen zetels meer.Kan toch niet?????Aan de buitenbar zijn ze echt onbeschoft. Totaal niet vriendelijk. Wij geven nochtans altijd een fooi als we goed bediend worden. Eten over de middag net hetzelfde. We eten graag op ons gemak. Beetje praten,glaasje wijn erbij.....Voor je het gezien hebt is je bord verdwenen. Kleine dingen,maar toch. Niet te min hebben we toch genoten en er ons niet teveel van aangetrokken. Vakantie toch.Maar eigenlijk kan het niet.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 24 mei 2018

Ik heb gemiddeld beoordeeld omdat wij de prijs/kwaliteit (eten en merk dranken) niet in verhouding vinden ruim 3400 euro voor 2 weken 2 personen mag je iets meer verwachten. Het was weer een warm welkom door de medewerkers van het hotel speciaal van de Receptie, restaurant en bar personeel echt als thuiskomen wat zijn deze medewerkers geweldig en dragen het hotel niets is teveel voor hen. Het eten vonden wij iets minder dan vorige jaar en maar 2 keer zalm aanwezig voor een Palace is dit erg matig.

Vreemd was wel dat we merkte dat er bepaalde gasten van het Riu Beach hotel mogen komen dineren en drinken. Wij als Palace gasten mogen niet in de andere Riu hotels iets drinken zelfs geen water en nog geen stukje pizza mogen nuttigen of zonder begeleiding door het hotel lopen. Worden er verschillende regels gehanteerd door ???

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi verzorgd hotel. Eten is subliem! Mooie en heel ruime kamers. Al tweede keer dat wij hier komen omdat het zo goed is. Vlak aan het strand en de promenade. Personeel vriendelijke, niets is te veel. Zwembad is ruim en Ligbedden zijn zalig. Lekker veel kussens om bij in slaap te vallen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 22 mei 2018

al voor de vierde keer geweest, en zeker niet de laatste keer.
een perfekte prijs/kwaliteitsverhouding, goed gelegen, zeer attentvol en vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten,mooi terras voor het avondeten, voldoende plaats aan het zwembad, direct aan zee gelegen

Verbleef: april 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018

Mooi, maar groot en druk resort. Aan een mooi strand.
Mooi zwembad, met houten bedjes en stijlvolle kussens, ziet er heel mooi uit! Buitenbaden zijn niet verwarmd en daardoor zwemt er bijna niemand. Binnenbad is prima, maar donker.

Er is een kinderclub, maar kinderanimatie is niet actief, of zelfs niet aanwezig. Wordt niets georganiseerd voor kinderen. Mini-disco wordt op automatische piloot afgewerkt met verveeld gezicht en ook de schildpad (hoogtepunt voor de kinderen) kwam niet in beeld omdat er "te weinig kinderen waren om het pak voor aan te trekken".
De show voor volwassenen werd wel iedere avond drukbezocht, maar heb ik niet gezien.

Buffetten waren prima, beetje vlak qua smaak.

Kamertip: Niet kamer 4088, balkon is op de hoogte van het theater waardoor je de show weliswaar niet kunt zien, maar zeker wel horen.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie