Beoordeeld op 15 december 2019

Het hotel is verzorgd en netjes. De service en aandacht van het personeel waren uitstekend. Ze waren erg vriendelijk en deden er alles aan om ons verblijf zo gemakkelijk mogelijk te maken.

We hadden een kamer met zij-zeezicht. Eigenlijk zouden we een kamer hebben met uitzicht op de tuin, maar we zijn in een andere kamer geplaatst in verband met de werkzaamheden aan het nieuwe zwembad. De kamer was mooi en werd elke dag netjes schoongemaakt door de roomservice. Er zouden elke dag gratis flesjes water in de kamer worden geplaatst (omdat het water uit de kraan niet gedronken mag worden), maar dit zijn ze bij ons een paar keer vergeten. Hierdoor moesten wij het water uit de minibar drinken en dit werd in rekening gebracht. De prijs hiervan was redelijk hoog. Deze kosten hebben we uiteindelijk wel teruggekregen.

Het onbijt was voortreffelijk en erg uitgebreid. Het diner in het buffetrestaurant was zeer goed, maar wel prijzig vergeleken met andere restaurants in Agadir. We hebben niet geluncht in het hotel en van het à-la-carte restaurant hebben we geen gebruik gemaakt.

In de bar was het duo Hind en Anass elke dag aanwezig voor entertainment en ze waren erg vriendelijk en hielden ook rekening met ons. We waren één van de weinige Europeanen en speciaal voor ons zongen ze ook Engelse muziek in plaats van alleen lokale muziek.

In de fitness werden we vriendelijk geholpen door Ghari die een groepsles met ons deed. Ook hebben we een massage geboekt en daarmee kregen we gratis toegang tot de zogenaamde Thalassotherapie (spa) met hammam en zwembad. De massage was goed, maar het zwembad was niet erg schoon. Buiten het zwembad was er alleen één hammam sauna en verder was de spa niet uitgebreid.

Aan het zwembad werden we altijd goed en snel geholpen door het personeel. Ze waren erg attent. Een minpunt vonden wij dat de tegeltjes in het zwembad loszaten. Dit was niet echt prettig tijdens het lopen in het zwembad en vonden we ook niet voldoen aan onze verwachtingen van een vijf sterren hotel. Ook de prijzen van de bar bij het zwembad vonden wij aan de hoge kant.

We zijn goed geïnformeerd over de uitstapjes die we konden maken in de buurt van Agadir en naar Marrakech. Bij het plannen van onze trips zijn we uitstekend geholpen door Nejwa en conciërge Mohamed.

Kamertip: Kamer met zij-zeezicht was rustig en had een prima uitzicht
Datum van verblijf: december 2019
H5707, Responsable relations publiques van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your comments following your recent stay in our Hotel.
It gives us great pleasure to know that you had a great experience, and that the services were meeting your expectations. Your feedback is very important to us.

As well thank you for recognizing our colleagues, for their exceptional service and pointing out them one by one like you did. They will be more than happy to know that they contributed to make your stay memorable.

Once again I would like to thank you for your comments on behalf of the team.
We really look forward to welcoming you back once again at Sofitel Agadir.

Warm Regards,
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Sofitel Thalassa is ons 4e Sofitel verblijf in Marokko en behoort voor ons tot de beste tot nu toe! Het hotel is verzorgd en netjes, maar wat ons vooral beviel was de service en aandacht van het personeel. Het personeel doet er werkelijk alles aan om je op je gemak te voelen. Van bij aankomst wisten we dat het service niveau goed zou zijn, het onthaal verliep enorm vlot. Tijdens ons verblijf vierden we onze zoon zijn 10e verjaardag en kregen een dag gevuld met verassingen die enorm geapprecieerd zijn! Qua restaurants hebben we enkel ‘s ochtends en ‘s middags op het hotel gegeten. Het ontbijt was enorm uitgebreid, met extra complimenten aan de dame die de eitjes klaarmaakt, een enorme vriendelijk en geduldig dame! Enige minpunt aan het ontbijt is het onthaal, dat er eigenlijk zo goed als nooit was. Zo moesten wij op een drukke ochtend zelf aangeven dat we een tafeltje wensten na enkele minuten wachten. De kwaliteit van de lunchgerechten zowel aan het zwembad als in het restaurant is goed, maar de keuze vonden wij iets te beperkt. De kids club van het naburige Sofitel is wat verouderd, maar de service en vriendelijkheid van de animators maakt het meteen goed! Vooral onze complimenten aan Faiza die enorm creatief en super is met kindjes. Een enorm succes bij onze dochter die er graag kwam.
Onze kamer keek uit op het adembenemend uitzicht op de bergen en zee, de architectuur van het gebouw is enorm mooi. Als minpuntje vonden wij de loszittende tegels aan het zwembad niet echt veilig maar vooral ook Sofitel onwaardig. Het zwembad personeel is zeer attent en snel daar als je ze nodig hebt. We kwamen de laatste dagen te weten via andere hotelgasten dat kinderen aan de bar van het zwembad gratis appelsap konden afhalen, een tip mocht je met kindjes reizen ;).
Zeker opnieuw een bezoek waard voor ons!

Datum van verblijf: april 2019
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Dear Laila,

Thank you for taking the time to write this wonderful review.
We are very glad that you had an amazing time at Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa and that it was your best stay so far. We are striving to make it better every time.
So we are looking forward to welcome you for a 5th stay very soon.

Mohamed AQQA
General Manager Sofitel Agadir

Beoordeeld op 28 maart 2019

Heel fijn hotel, mooie kamers met mooi zicht op de zee. Heerlijk ontbijtbuffet met veel verschillende vers geperste sapjes. Ook het buffet 's avonds is goed verzorgd en gevarieerd. Je kan je eigen stukje vlees of vis kiezen dat dan voor jou gebakken wordt op een plaat. Heel vriendelijke bediening in het restaurant.
En dan de wellness : ook hier heel vriendelijke mensen die je goed in de watten leggen. Gelukkig was er ook wat flexibiliteit mogelijk in het programma dat ik geboekt had :een behandeling die ik niet leuk vond heb ik kunnen wisselen voor een andere behandeling.

Datum van verblijf: februari 2019
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Dear Marleen696,

Thank you for this wonderful review, it was a great joy to read it.
We are delighted that you had a Magnifique stay and properly relax at Sofitel Agadir Thalassa Sea&Spa. All our "Heartists" work hard to offer you unforgettable memories, so we are glad that you enjoyed our attentivness.

We hope to welcome you once again very soon at Sofitel Agadir.

Mohamed AQQA
General Manager Sofitel Agadir

Beoordeeld op 4 maart 2019

Een zeer mooi, uiterst verzorgd hotel, wat zijn vijf sterren beslist waard is. De kamers zijn ruim, mooi en heel netjes onderhouden. De vriendelijkheid van het personeel, van hoog tot laag, geeft een warm gevoel. Alle diensten zijn uiterst verzorgd en professioneel. Het thalassa gebeuren is wel aan de dure kant, maar dan ook weer van een perfecte dienstverlening. Ook de keuken, zowel voor het ontbijt als het buffetdiner is van prima kwaliteit.
Twee kleine minpuntjes:
- op de kamer ontbreekt een schoentrekker, gelukkig had ik mezelf hierop voorzien
- een iets grotere afwisseling van voorgerechten bij het buffetdiner zou wenselijk zijn.
Maar al bij al: een ontdekking.

Kamertip: Ik had een kamer met zeezicht. Om de zee te zien diende ik wel in de uiterste hoek van het terras te gaan staan.
  • Reistype: Reisde alleen
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Dear Marcel H,

Thank you for this wonderful review.
We are very glad that you had a Magnifique stay at Sofitel Agadir Thalassa Sea&Spa and envoyed your room.
All our "Heartists" work hard everyday to give you unforgettable souvenirs so your comment is a great reward.

However we are taking into account your remarks about the starters at the buffet and shoehorn. Our goal is to give total satisfaction to our guests, thanks to your comments we will be able to improve our services.

We hope to welcome you again very soon at Sofitel Agadir.

Mustapha MAHER
Directeur Sofitel Agadir

Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Schoon hotel en een onberispelijke service. Ayoub bij het zwembadrestaurant, de klantenservice van Jihane en Farid Marokkaanse restaurantanimatie, naast andere formidabele! Ah ik vergat Karim, butler aan de top en lemtabti bij ontbijt en zwembad restaurant en Yacine zwembad !!! Kort verblijf van jaar tot jaar buitengewone dank aan elk team! Tot snel sdv

Datum van verblijf: februari 2019
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Dear Demitri_van,

Thank you for taking the time to share your experience at Sofitel Agadir Thalassa Sea&Spa.
We are glad that you had a Magnifique stay among us thanks to the good work of our "Heartists", and especially Ayoub, Jihane, Farid, Karim, Lemtabti and Yacine. We will congratulate all of them, your satisfaction is our best reward !

We hope to welcome you again next year for another stay at Sofitel Agadir.

Mustapha MAHER
Directeur Sofitel Agadir