“Heel hartelijk en goed eten”
Beoordeling van Le Jardin d'Eau

Le Jardin d'Eau
Geclassificeerd als nr. 10 van 364 Restaurants in Agadir
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Eten wa goed, lam tajine was super.
We waren met onze dochter en ze waren heel hartelijk. Wijn was heerlijk en goede prijs-kwaliteit. Leuke zanger erbij

Datum van bezoek: september 2019

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten hier,zeer vriendelijk personeel en een kok die weet wat hij doet
Zijn hier 2x geweest en komen hier zeker nog een keer
Toppertje

Datum van bezoek: maart 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens ons verblijf in Agadir een paar keer heerlijk gegeten. Sfeervol en een hele prettige bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijk benaderd en naar tafel geleid. Met menukaart kwamen ook olijven, brood en boter. Besteld fles witte wijn Touareg die heel erg lekker was. Lamstajin was erg lekker. Mals lamsvlees, aardappelen, wortel en pruimen in saus. Pas op is erg heet. Aanrader.

Datum van bezoek: januari 2018
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

€€ goed eten en redelijk vriendelijk personeel. Goed vlees, lekkere tanjin en pastilla.
Niet heel bijzonder maar zeker goed.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Le Jardin d'Eau bekeken, bekeken ook

Agadir, Souss-Massa-Daraâ
Agadir, Souss-Massa-Daraâ

In Le Jardin d'Eau geweest? Deel je ervaringen!