Beoordeeld op 18 april 2017

ik heb deze vakantie ervaren als de beste vakantie ooit, lieve behulpzame en vriendelijke mensen, super opvang voor de dochter van 9, super service, volgend jaar in de paasvakantie weet ik waar naartoe!!!!

Datum van verblijf: april 2017
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Dear Guest,

thank you for your positive feedback.

We are very happy that you've had a great stay at ROBINSON Club Agadir.

We hope to see you again very soon.

Sunny Greetings,

Your ROBINSON Club Agadir Team

Beoordeeld op 6 april 2017

heb nu een hele andere indruk van dit volk...veel positiever...waarom gedragen zij zich in nederland anders als in eigen land...????? ik ben rolstoelafhankelijk en kreeg overal ongevraagd hulp....in het restaurant had ik een hostess die mij bij het buffet assisteerde en altijd klaar stond voor hulp...

Kamertip: heb een rolstoel en ben uitstekend verzorgd,kamer was geschikt voor mindervaliden...
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
ROBINSONClub_Agadir, Leiter Gästebetreuung van Robinson Club Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2017

Dear Robert,

we are happy to read your positive review of your stay.
We are always trying to be the best host for all our guests.

Hope to see you soon back here in ROBINSON Club Agadir.

Greetings to the Netherlands

Beoordeeld op 21 november 2016

Zijn er voor de 2e keer geweest.Het eten was was weer geweldig.Geen massa mensen aan de bufetten.Worden zelfs bordjes eten voor je opgemaakt met vis/vlees,groente en saus aan 5 verschillende stations wat anders.Wokstation,Healthfood zelfs voor vegetariërs en mensen met glutenvrij dieet is voldoende voorzien.Veel duitsers maar ze zijn over het algemeen allemaal aardig en vriendelijk zoals ook het personeel..Er is aan het hotel een hotelschool verbonden waar het bedienend en keukenpersoneel opgeleid wordt.We hebben ook een kijkje achter de schermen mogen nemen in de keuken.Overdag aan het zwembad is het lekker rustig en meer dan voldoende plek omdat de meeste mensen daar toch zijn om te golven dus die komen pas terug om 16.30 ofzo .wifi bij het zwembad is vrij en je hebt een goede verbinding daar.Voor op de kamer is het 3 € per dag en dat werkt ook goed.Veel all inclusief drankjes en cocktails.Enigste minpuntje wat ik vond is dat ze met sommige cocktails mixen nog wat te leren hebben Entertainment genoeg en een kids club.GEEN russen gezien gelukkig :) sauna is gratis .Voor wie van katten houd die zijn er ook een paar en ze worden goed verzorgt door het hotel want daar hebben ze een eigen project voor.Ze hebben ook een dokter dus ben je medicijnen vergeten je hebt zo nieuwe geleverd (binnen 2 uur)zonder pre scriptie.Kortom een top hotel .We gaan zeker nog terug.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi resort met veel te doen en heel veel sport en fitness activiteiten. Grote fitness ruimte en dagelijks diverse dingen te doen in groepsverband. Gelukkig een mooi zwembad en natuurlijk de zee met een groot stand om te wandelen of joggen.

Voor de golfliefhebbers zijn de gratis pendel busjes naar de verschillende golfbanen rond Agadir zijn top. Robinson zorgt ook voor kortingen op de greenfee prijs.

Eten is perfect en zelfs iets te overdadig maar gelukkig ook gezonde zaken en veel fruit.

Lastige is wel je moet redelijk duits spreken want dat is naast Frans de voertaal gelukkig praat iedere Nederlander Carel Duits dus is het te doen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Zoals van Robinson verwacht mag worden een hoge standaard in kamers, faciliteiten en eten. Prima ligging aan het strand, terwijl zwembad veel centraler op terrein ligt (dus kleine kinderen veelal bij zwembad). Groepslessen voor sport waren goed verzorgt door deskundige mensen. Eten bij Robinson is altijd goed, alhoewel men in Agadir in de gerechten het zout niet schuwt. En, prima bedden, ik heb nog nooit zogoed in een hotel geslapen. Let wel op bij transfer naar vliegveld, ging bij ons mis, maar niet zozeer Robinson als wel reisorganisatie in de fout.Voor ons een uitstekende afsluiter van twee weken Marokko.

Datum van verblijf: augustus 2016