“Maya site Copan”

US$ 179,99*
Vanaf
Copán Day Trip from Guatemala City
Geclassificeerd als nr. 2 van 25 dingen om te doen in Copan
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Dit was het doel van onze reis; we kwamen hier met een eigen gids. Wat een prachtige plek, we hebben hier zo veel geleerd, gezien, genoten, zowel van de natuur (papagaaien, apen, neusbeertjes, brulapen) als van de site en van de schitterende Maya piramides en historie. Een ontzettende aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maya ruïnes op loopafstand van het dorp. Mooie overblijfselen van de Maya's. Weinig toeristen. Park gaat om 8.00 uur open. Als je vlak na de opening het park ingaat zie je nog veel papegaaien. Bovendien zijn dan de groepen uit Guatemala nog niet gearriveerd.
Wij kochten ook kaartjes voor de tunnels, zonde van het geld. Voegt weinig toe.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de moeite waard! Mooi, rustig, uitgebreid. Ik vond het museum ook de moeite om te doen. Vraag bij het binnenkomen even wanneer de ara’s worden gevoed want dat is een lust voor het oog!

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was er erg toeristisch,druk met mensen die voor de ruïnes selfies aan het maken waren.
Het was wel een mooi complex met een unieke ligging op een klip aan de azuurblauwe zee

Bekijk meer beoordelingen
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi park!
Vanaf 8u open en dan ook adembenemend rustig!
Zeker guided tour nemen en toegang tot de tunnels bij aankoop van ticket regelen ($15,- extra)
Zijn zeker bezoek waard en niet alleen vanuit Guatemala!
Busrit vanuit San Pedro Sula (>4uur) is goed te doen met bijvoorbeeld HedmanAlas

Reizigers die Ruïnes van Copán bekeken, bekeken ook

In Ruïnes van Copán geweest? Deel je ervaringen!