“kalender in de tijd”

Vanaf
Copán Dagtrip vanuit Guatemala Stad
Geclassificeerd als nr. 4 van 25 dingen om te doen in Copan
1 juni 2018 beoordeeld

een van de belangrijkste onderdelen van deze site; de trap waarop de geschiedenis van de stad met alle heersers staat afgebeeld, dit gaf geschiedkundigen de gelegendheid om de hele historie te ontcijferen! Fantastisch om hier geweest te zijn

10 april 2017 beoordeeld

Mooi in het Bos geleden opgravingen welke redelijk zijn gerestaureerd. Soms zijn er replica's geplaatst om dat de originelen in musea in het buitenland staan.

12 februari 2017 beoordeeld

In de ochtend was het heerlijk rustig om tussen de ruïnes van Copan te wandelen. De trap met Hyroglifische tekst hadden we tot het laats bewaard. Hij is mooi gerestaureerd ook als staat de tekst niet op volgorde volgens onze gids. Maar ja, dat zien wij natuurlijk toch niet. Inmiddels was het drukker geworden in het park en moesten we enige tijd wachten totdat alle Japanners foto's hadden gemaakt van de trap. Jammer dat het zeil er zo dicht ophangt

3 januari 2017 beoordeeld

De trap ligt in een complex van 3 belangrijke centra, politiek, religieus en militair en geeft daardoor een goed beeld van het leven toen. Onze gids (geregeld door Berakha hostel) maakte het door zijn verhaal heel beeldend! Voor mij indrukwekkender dan Tikal.

Bekijk meer beoordelingen
26 oktober 2015 beoordeeld

Deze trap is uniek en alleen in Copan is een trap als deze te zien.
Erg mooi en zeer goed bewaard gebleven. De trap is overdekt door een zeil waardoor je in de schaduw de trap kunt bewonderen.

Reizigers die De trap met de Hiërogliefen bekeken, bekeken ook

In De trap met de Hiërogliefen geweest? Deel je ervaringen!