“gezellig restaurant”

Geclassificeerd als nr. 8 van 38 Restaurants in Copan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

gezellig restaurant met leuke inrichting. Met grote groep hebben we hier lekker gegeten, alleen was mijn burrito niet erg goed afgebakken, maar verder erg smakelijk en betaalbaar.

Datum van bezoek: mei 2018

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenaar is een Belg dus altijd leuk om je eigen taal te spreken. Eten is verzorgd en lekker. We zijn hier ‘s morgens gaan ontbijten en dat is geweldig. Verzorgd, lekker, vers, uitgebreid en zelfs super wentelteefjes!

Datum van bezoek: januari 2018
7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de enige plaats waar Belgische biertjes te verkrijgen zijn, wel de enige die de uitstraling heeft van een bruin café.
Tevens een goede menukaart en lekker eten!

Datum van bezoek: december 2017
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Ze spreken Nederlands. Lekker eten! We kregen zelfs een cocktail van het huis. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
10 april 2017 beoordeeld

Niet gebruikelijk om in Honduras, Copan om Nasi te eten. Op advies van de bediening heb ik er voor gekozen. Het was op verzoek van meerdere gasten special gemaakt. En..... Het was heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die ViaVia Cafe bekeken, bekeken ook

Copan, Copan Department

In ViaVia Cafe geweest? Deel je ervaringen!