“fantastisch visrestaurant”

Keukens: Caraïben, Midden-Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld

Wat een bijzondere ervaring, midden in Livingstone! Een heerlijk visrestaurant. De vissoep is een aanrader, tenminste, als je het niet erg vindt om ook je handen bij het eten te gebruiken. Een heerlijke, hele vis midden in de soep, die je eerst van de graten af moet halen, tesamen met veel groente en grote garnalen en krabbenpoten. Het geheel in een heerlijke soep met cocosmelk. Smullen!
mooie entourage, goede bediening en als toetje nog een samba band!

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse tours. Goed geregeld. Zelf vind ik de snorkeltocht naar Belize top. Vanuit Guatemala goedkoper dan als je vanuit Belize zelf gaat

14 februari 2017 beoordeeld

Als veganist kun je dit restaurant beter mijden. De vegan bijgerechten mag je niet los bestellen, maar een vegan hoofdgerecht is er niet. Uiteindelijk krijg je rice&beans.

9 februari 2017 beoordeeld

Na een mooie boottocht belande we in Livingston. We hebben eerst heerlijk gegeten bij Happy Fish. We hebben er ook fish gegeten en die was lekker en meer dan genoeg. Bediening was goed.

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige restaurant met super bediening, vooral nixon. Hij serveerde al dansend.
Het eten was ook lekker, snel klaar en gevarieerd.
De tapado is prulwerk maar zeer lekker.
De avond was gezellig, omdat er ook live garifuna muziek was. Er is ook een ijsjesbar om de avond af te sluiten.

Reizigers die Happy Fish Travel bekeken, bekeken ook

In Happy Fish Travel geweest? Deel je ervaringen!