arnoud r
Warmond, Nederland

Een oase van rust in ( te ) drukke toeristische stad

Beoordeling van Hotel Dos Mundos
4,0 van 5 bollen6 feb 2023 beoordeeld
Hotel ligt centraal met voldoende afstand van de drukke straten . Goede ruime kamers, warme douche . Er is een zwembad met ligstoelen ( water te koud dus is altijd leeg). Prettige staf. Ontbijt mag iets gevarieerder .
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Hotel
0.3 km van Hotel Dos Mundos
Zwembad
CE Interior
0.2 km van Hotel Dos Mundos
Restaurant
Great food AND a fantastic view.
0.3 km van Hotel Dos Mundos
Geen aanbetaling vereist
  • Vio.com
0.1 km van Hotel Dos Mundos
Gratis parkeren
Zona de Estar - Segundo Nivel.
0.5 km van Hotel Dos Mundos
  • Expedia.com
0.4 km van Hotel Dos Mundos
Meer hotels in Panajachel bekijken
Beoordeeld op 6 april 2022 via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten om het meer te bezoeken. Vriendelijk ontvangst, ruime kamers, schoon, fijne bedden. Geen airco maar een waaier. Kluisje. We hadden uitzicht op het zwembad. Goede WiFi. Veel ruimte in de badkamer om je spullen een plekje te geven. Keuze uit drie soorten ontbijten: tropical, continental en een ontbijt met bonen en ei. Heerlijk.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geslapen. Kamers zitten in aparte huisjes. Ieder huisje heeft 2 grote bedden met een fijn stevig matras. Geen airco maar wel een blower. Deze hebben we niet nodig gehad in oktober. Het was niet warm en je zit hoog. Prima badkamer met regendouche. Naast het zwembad zit het restaurant. Hier wordt een erg goed ontbijt geserveerd. Niet alleen kwalitatief goed maar ook de presentatie is mooi. Het hotel heeft goede wifi.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Vlak bij het meer van Antittlan ligt dit romantische hotel, aan een leuk straatje in Panajachel.

De kamers zijn ruim, en goed schoon. Er zijn wel wat weinig stopcontacten, waardoor ik de schemerlampen van het nachtkastje moest verwijderen om mijn telefoon te kunnenopladen. Maar dat is het enige punt van kritiek.

Het zwembad is nog mooier dan op de foto's en lekker riuim. Ik beveel dit hotel van harte aan.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 juni 2018

Een mooi hotel, prachtige entourage midden in het dorpje. Panajachel ligt aan een prachtig meer, het meer van Atitlan, tussen allerlei vulkanen. Een schitterend gebied.
de kamer was fantastisch, het hotel zelf is fraai, met een bijzonder mooie eetzaal bij het zwembad. Hier hadden we het nog wel een weekje volgehouden!
Vriendelijke bediening; goede wifi, ook op de kamer.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2014

Rustig hotel met grote kamers. Ligging is prima. Vlak aan de hoofdstraat en 5 minuten lopen van meer. Kamers zijn prima. Personeel bij receptie is vriendelijk. Tuin met zwembad is prima, goede plek om eind middag te zwemmen en te lezen. Ontbijt is erg karig. Koffie met twee stukken toast en paar stukken fruit. Overall prima plek iets beter ontbijt en dan helemaal een toppertje

Datum van verblijf: augustus 2014