“Lekkere fusion keuken in een leuke sfeer”
Beoordeling van Guava Limb Cafe

Guava Limb Cafe
Geclassificeerd als nr. 3 van 92 Restaurants in San Ignacio
Keukens: Caraïben, Internationaal, Midden-Amerikaans, Café
Dineropties: Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten op de kaart zien erg heerlijk uit. We hadden de springrolls en vis chowder, echte aanraders! De gado gado viel een beetje tegen omdat het met name warme noodles waren met weinig en warme groente, terwijl het kenmerk van gado gado juist de veelheid aan frissegroente is. De thaise DIY lettuce springrolls daarentegen waren heerlijk! Het restaurant heeft een leuke ambiance; een tuin een veranda en een binnengedeelte. Leuke bijkomstigheid; ze hadden sky radio op staan. Zo zit je ineens in Belize aan een Watermeloen Gin Fizz naar Guus Meeuwis te luisteren!

19 maart 2018 beoordeeld

Geen heel uitgebreide kaart, maar wat er op het menu staat is heerlijk.
Het restaurant staat buiten het centrum; je kunt binnen en buiten eten.
Vriendelijke bediening en geen budgetprijzen, maar zeker de moeite waard.

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een leuke tuin en een uitgebreide kaart. De bediening is vriendelijk, maar niet zo snel. We moesten lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. De meeste gerechten waren zeer smakelijk. Zoals de falafel. Minpuntje vonden we wel dat er soms een soort rioollucht leek te komen in de tuin.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants van San Ignacio. De prijs is dan ook wel wat hoger. De bediening is erg vriendelijk en ook met het eten probeert het restaurant zich positief te onderscheiden. De locatie is wel een stukje uit het centrum met de winkeltjes.

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt maar 500 meter vanaf het centrum van San Ignacio en is dus goed aan te lopen.

We hadden de soep van de dag, de peren-bacon-gorgonzola-pizza en Red Velvettaart toe. Alles erg smakelijk en in een vriendelijke atsmosfeer.

Opvallend was dat het restaurant bijna helemaal vol zat en een groot deel gereserveerd was.

Bediening was goed, eten smakelijk en de ambiance buitengewoon.

Reizigers die Guava Limb Cafe bekeken, bekeken ook

In Guava Limb Cafe geweest? Deel je ervaringen!