Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijke dag!

Full day tour. Bijzondere plekken, leuke guides en goede lunch. Geslaagde dag We gingen nog extra ... meer lezen

Beoordeeld op 23 maart 2019
nienkuuu
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Magische kennismaking met snorkelen

Mijn eerste echte snorkelervaring. Kon niet beter. Na een instructie voor alle aanwezigen, werd de ... meer lezen

Beoordeeld op 9 januari 2019

vanaf US$ 110,00
vanaf US$ 2.283,00
vanaf US$ 75,00
Beoordeeld op 4 juli 2014

Caveman doet absoluut alles wat hij beloofd en nog veel meer! Mijn verwachtingen lagen ontzettend hoog maar ze werden overtroffen! Zo hebben we schildpadden, heeeel veel haaien, roggen, een zeekoe, zeepaardjes en nog veel meer gekke vissen !!

Daarnaast is caveman echt een heel fijne gids die heel begaan is met zijn klanten en hen echt een fijne tijd wilt geven !

Zo had ik bijvoorbeeld flippers die kapot waren gekregen en heeft hij alsnog zijn eigen flippers afgestaan om aan mij te geven !!

Wij hebben er een ongeloofelijk dag aan overgehouden !!!

Caveman says, caveman delivers !!

Datum van activiteit: juni 2014
Beoordeeld op 14 juni 2014

Een manatee (zeekoeien) en snorkeltour met de Caveman! Zeker doen. Met veel respect voor mens en dier doet hij de tour. Je ziet veel zeeleven, zoals schildpadden, verpleegsterhaaien, roggen, tarpons, zeepaardjes en niet te vergeten de zeekoeien!
Voor de Caveman is veiligheid (voor mens en dier) het belangrijkste.
Ander voordeel is de kleine groepjes (max. 8 personen) wat de excursie overzichtelijk maakt en gezellig. Lunch en vers fruit is inclusief.
Standaarduitdrukking van de Caveman: Respect, man!

Datum van activiteit: mei 2014
Beoordeeld op 22 mei 2014

Wij hebben verschillende snorkeltours gedaan met Caveman, echt super!
Caveman weet waarmee hij bezig is met veel respect voor de natuur. Hij hecht veel belang aan veiligheid, ook als je geen goede zwemmer bent kan je met hem zeker op zee gaan
Je gaat met max. 8 personen in een boot. Snorkelmateriaal dat je mee krijgt is zeker in orde.
Caveman heeft ons nog een keer extra meegenomen op een avond om manatees te gaan spotten, jammer genoeg hebben we ze niet gezien. Je ziet wel enorm veel andere dingen, schildpadden, haaien, roggen, allerlei vissen, supermooi koraal,... Caveman's zusje ontvangt je heeeeel enthousiast, ook zij doet het super goed88
Caveman is my brother from another mother :-))
zeker doen

Datum van activiteit: mei 2014
Beoordeeld op 28 maart 2014 via mobiele applicatie

We hebben met grotman een halve dag trip gedaan - s'ochtends vond de caveman het te hard waaien en was 't te gevaarlijk dus deden we middag. Met 7 man zaten we op zijn boot met de treffende naam "caveman". Er zijn 4 pitstops: koraalrif, tropische zwembeestjes, haaien en roggen en tot slot zeepaardjes checken in de mangroves. Grotman houdt iedereen scherp in de gaten zodat mensen niet verzuipen en zakjes water en bananen zijn plenty voorhanden. Aardige kerel, mooi tripje en redelijke prijs!

Beoordeeld op 22 maart 2014

caveman verzorgt een prima snorkeltrip en is daarnaast erg respectvol voor de natuur en het rif.
kan het iedereen aanraden.
gerrit-jan, beltrum , holland

Datum van activiteit: maart 2014