Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Prima kamers maar naast de energiecentrale van dit eiland dus continu een enorme herrie door de dieselgeneratoren. Alles went dus slaap je wel goed in de prima bedden maar zou volgende keer wel rustiger willen zitten

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Het is een zeker prima hotel, wellicht wat eenvoudig maar schoon en met ruime kamers, goede airco (niet geheel onbelangrijk in dit klimaat) en erg vriendelijk en behulpzaam personeel zeker een aanrader

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 april 2016

Eenvoudig hotel met mooie ruime kamers, vriendelijk personeel. Mooi dakterras voor mooie zonsopkomst en zonsondergang. Er is geen restaurant maar er zijn zoveel leuke eettentjes in de buurt.
Probeer ook eens de wat afgelegen restaurantjes. Lekker eten maar stuk voordeliger

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 mei 2015

Vriendelijke staf, goede check in.
Mooi gelegen, winkels om de hoek.
Hotel heeft geen restarant, dit is geen probleem, binnen een straal van 150 meter zijn er diverse te vinden. Eten op het eiland is super goed en goedkoop.

Kamertip: Prijskwaliteit is goed.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 september 2012

Wat is Caye Caulker leuk!
We werden met een golfkarretje van het vliegveld gehaald en naar het hotel gebracht. Het hotel is simpel opgezet; nette kamers met airco en een badkamer met douche, vriendelijk personeel dat je overal mee wil helpen en je van goede adviezen voorziet. Het hotel heeft geen restaurant en het personeel verwees ons voor het diner naar Rose's wat een geweldig restaurant bleek te zijn. Ook de duiktrip die we wilde maken naar de Blue Hole was perfect geregeld.
Het hotel ligt in "middle street" midden in het "centrum" van Caye Caulker. Vlak bij de heerlijke terrasjes aan het strand.

Wij denken dat je Caye Caulker echt beleefd vanuit dit hotel!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner