Portofino Beach Resort
Banyan Bay Suites(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mayan Princess Hotel(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Blue Tang Inn(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Pedro's Hotel(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
White Sands Cove Resort(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ocean Tide Beach Resort(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sapphire Beach Resort(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Holiday Hotel(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
  • Gratis parkeren
Ramon's Village Resort(San Pedro)(Heel veel waar voor je geld!)
2 januari 2017 beoordeeld

Voor de tweede maal in Portofino Beach Resort verbleven en het was wederom een heerlijke ervaring! We verbleven in de heerlijke honeymoonsuite met een subliem uitzicht over het privé dock en de oceaan (overigens hebben de meeste kamers oceaanzicht). Genieten van de rust en de zon op het privé strand. Vanuit het hotel kunnen eenvoudig excursies geboekt worden en de duikschool aan de privé dock verzorgd duik- en snorkelexcursies. De keuken van Portofino is echt van topkwaliteit! De maaltijden zijn met veel aandacht en verse producten bereidt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaren zijn lieverds die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. We kijken nu alweer uit naar een volgend verblijf :)

Kamertip: allen zijn luxe cabanas met rieten daken en uitzicht over de oceaan en beschikken over een mooie overdekte veranda met hangmat en stoelen .
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
2 november 2016 beoordeeld

Prachtig hotel in de vorm van losse huisjes met zeezicht.
Prachtige ruim opgezette, schone kamers met airco.
Zwembad met zeezicht.

Uitstekend eigen restaurant.

Vriendelijk personeel en Nederlands/Belgische eigenaren.

Absolute aanrader.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
2 maart 2016 beoordeeld

De locatie is prachtig alhoewel de ligging ca 11 km buiten San Pedro is. Hierdoor word het wat minder makkelijk om een restaurant buitenom het Resort te kunnen kiezen, want in de nabijheid is verder niets. Ook 's avonds even lekker lang in San Pedro blijven is lastig of vrij kostbaar, mits je de reguliere boot wilt gebruiken . Je kunt wel een golf - car huren. Het restaurant is voor onze begrippen niet naar onze zin geweest. De prijzen zijn in US en echt aan de hoge kant als je kijkt wat het Diner te bieden heeft. Een simpele pasta met 8 scampi's voor ca 28 US is (zeker als je naar de hoeveelheid en de aankleding op je bord keek) gewoon NIET netjes. Ook de bediening was helaas niet altijd even correct.
De eigenaars zijn wel een erg aardig koppel , we hebben de knelpunten in de service te kennen gegeven.
Onprettig vonden we ook dat de roomservice ongevraagd een aantal dingen van onze Cabana verwijderd heeft die we NIET zelf weggegooid hebben.
Na ons gevoel staat ook de prijs van onze (halve) - gedeelde - Beach Cabana niet in verhouding met de prijs van een "hele" vrijstaande Cabana. Men kan wel op de website de afmetingen lezen maar een echt idee hoe dat in realiteit uitziet heeft men dan tocht niet.
Minder prettig is ook dat men bij deze -gedeelde- Cabana geen privacy heeft op zijn overdekt terras. Want deze is ook gedeeld en vrij klein . Dat doet de pret echt drukken.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
28 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten deze 6 dagen. Goede sfeer, lekker eten en veel gedoken. Volgende trip naar Belize gaat ook via Portofino Resort.
Weinig mensen uit Europa maar dat gaat vast komen.
Groeten en bedankt voor alles.
Anouschka en Jans.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
PortofinoBelize, Owner van Portofino Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2015

Hallo Jans,

het was een groot plezier om jou en Anouschka te mogen ontvangen bij Portofino.
We vinden het steeds zeer aangenaam wanneer we klanten hebben die vanuit Europa komen, en hopen ten zeerste dat we in de toekomst niet alleen jullie maar ook andere Europese klanten mogen ontvangen.

Vele warme groetjes van ons allen!

17 mei 2015 beoordeeld

Wij zijn kortgeleden op het strand bij portofino getrouwd. Prachtige locatie, en een fantastisch verblijf!

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Mooie duiklocaties met goede instructeurs.

Het resort ligt op een rustige locatie buiten San Pedro, wat te bereiken is per boot of met de fiets (uurtje fietsen).

Top locatie voor een heerlijke vakantie!

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner

Beste Rene P,

het was een hele eer om deel uit te maken van jullie prachtige huwelijk in Belize.
Bij deze wensen we jullie oneindige gelukkige jaren samen, en we hopen dat jullie zeker weer naar Belize komen om jullie huwelijksverjaardag te vieren!

Vele warme groetjes!