Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.358)
Beoordelingen filteren
1.358 resultaten
Waardering van reizigers
1.094
212
30
13
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.094
212
30
13
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.358 beoordelingen
Beoordeeld op 14 februari 2017

Prima hotel met goede service en uitgebreid ontbijt.
Op vaste tijden reed een busje van het hotel naar de skigebieden. Dit moest wel vooraf gereserveerd worden, om deze reden konden we meerdere keren geen gebruik maken van deze service.
Het personeel van het hotel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wel viel het op dat er, vooral in de ochtend, veel personeelsleden achter de receptie stonden en kennelijk niet veel te doen hadden.

Al met al een prima hotel waar het ook aan het eind van de middag gezellig is in de lobby. Vaak met livemuziek.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Ken B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

We kunnen er niet omheen: Aspen is duur. Dus ook de hotels zijn duur. Maar, het Limelight hotel is iedere dollar waard. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Een ruime kamer, wij hadden er een met een kingsize bed met ruime badkamer met ligbad en douche.
Een goed bed en zeer rustig gelegen.
Het hotel ligt centraal in Aspen en het echte centrum is slechts 5 minuten lopen. Verder heeft het hotel en shuttle service. Wij werden zelfs op verzoek naar de Aspen Highlands gebracht. Speciale dank aan Nicolette en Henning van de frontdesk die beiden zeer behulpzaam waren.
Parkeren in Aspen is een uitdaging, dat is bij het hotel niet anders. Voor USD 18,00 per nacht stond onze huurauto veilig in de garage van het hotel.
Het ontbijt is echt fantastisch met vers brood, verse yoghurt, vers fruit, diverse vleeswaren en kaas en huisgemaakte cruesli. Echt een verwennerij in de ochtend.
In de lounge aten wij een ceasar salad en een pizza diavolo en ook hier geen wanklanken. Gewoon een prima pizza met een lekker krokante bodem.
Als we nog eens naar Aspen gaan, komen we hier zeker terug.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank FrankHoefnagels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLimelightHotel, General Manager van Limelight Hotel Aspen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLimelightHotel, General Manager van Limelight Hotel Aspen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLimelightHotel, General Manager van Limelight Hotel Aspen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken