Beoordeeld op 6 juni 2017

goed hotel, fijne kamer en een groot bed, wat voor ons heerlijk is.De badkamer is wat een de kleine kant, je doucht in het bad en hebt een grote lavabo, haardroger aanwezig.Het was er tijdens ons 3 dagen verblijf heel warm, de airco was welkom, maar maakt veel lawaai.Zeer rustig hotel, fijn om er te verblijven.Het ligt wel wat ver van de bezienswaardigheden, maar zeker doen.

Datum van verblijf: juni 2017
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017

Yasser Bautista, Front Office Manager: Willemsbetty, Thank you for sharing your review. We sincerely appreciate your feedback and as well as your business. Please come see us again!

Beoordeeld op 12 mei 2017

Hadden een ruime en rustige kamer aan de achterzijde, maar wel hinder van lawaai van de aangeenzende kamer. Er wordt koffie aangeboden en 's avonds een glaasje wijn, het restautant heeft een goede keuken en een symathieke bediening. Tafels zij wel vrij vettig aanvoelend. Door de afstà vâhet centrum moet je wel kosten van taxi meerekenen of metro nemen, wat wel niet zo sompel is

Kamertip: Vraag eenr jstige zondertussendeur
Datum van verblijf: april 2017
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Yasser Bautista, Front Office Manager: Jacques V, Thank you so much for sharing your review. We greatly appreciate your business and your feedback. We hope to welcome you back in near future!

Beoordeeld op 9 november 2016

We verbleven drie nachten in dit hotel. We hadden een kamer met twee tweepersoonsbedden, een zeer ruime kamer. Badkamer is ruim. In de buurt zijn veel restaurants waar je kan ontbijten. Parkeren is een probleem in de buurt maar je kan een plek reserveren bij het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2016
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Louis M, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business.

Beoordeeld op 13 oktober 2016 via mobiele applicatie

Iedereen was super vriendelijk en attent. Onze kamer was precies een balzaal. De cocktails in de bar waren overheerlijk. De pizza's waren excellent. Een grote keuze om te ontbijten. Bij vertrek hebben we onze koffers in bewaring gegeven. Kebere heeft alles in orde voor ons gebracht. Ze hebben er ook voor gezorgd dat we snel, efficiënt en betaalbaar naar Dulles airport zijn geraakt. We gaan zeker nog terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Pascale V, Thank you for sharing your feedback. We value your business.

Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hadden twee kamers geboekt voor 4 mensen( Amerikaanse bedden zijn smal en korter dan Nederlandse bedden). Zwembad, interieur en hal waren t gaafst. Geweldige mensen bij receptie. Leuk dat er toch koffie en lekkere sapjes zijn, omdat ze geen ontbijt aanbieden. (Is blijkbaar heel gewoon, omdat je dan meteen op pad gaat: ontbijt haal je overal!)

Datum van verblijf: augustus 2016
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Etske T, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business.