6 juni 2017 beoordeeld

goed hotel, fijne kamer en een groot bed, wat voor ons heerlijk is.De badkamer is wat een de kleine kant, je doucht in het bad en hebt een grote lavabo, haardroger aanwezig.Het was er tijdens ons 3 dagen verblijf heel warm, de airco was welkom, maar maakt veel lawaai.Zeer rustig hotel, fijn om er te verblijven.Het ligt wel wat ver van de bezienswaardigheden, maar zeker doen.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Yasser Bautista, Front Office Manager: Willemsbetty, Thank you for sharing your review. We sincerely appreciate your feedback and as well as your business. Please come see us again!

12 mei 2017 beoordeeld

Hadden een ruime en rustige kamer aan de achterzijde, maar wel hinder van lawaai van de aangeenzende kamer. Er wordt koffie aangeboden en 's avonds een glaasje wijn, het restautant heeft een goede keuken en een symathieke bediening. Tafels zij wel vrij vettig aanvoelend. Door de afstà vâhet centrum moet je wel kosten van taxi meerekenen of metro nemen, wat wel niet zo sompel is

Kamertip: Vraag eenr jstige zondertussendeur
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Yasser Bautista, Front Office Manager: Jacques V, Thank you so much for sharing your review. We greatly appreciate your business and your feedback. We hope to welcome you back in near future!

9 november 2016 beoordeeld

We verbleven drie nachten in dit hotel. We hadden een kamer met twee tweepersoonsbedden, een zeer ruime kamer. Badkamer is ruim. In de buurt zijn veel restaurants waar je kan ontbijten. Parkeren is een probleem in de buurt maar je kan een plek reserveren bij het hotel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Louis M, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business.

13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen was super vriendelijk en attent. Onze kamer was precies een balzaal. De cocktails in de bar waren overheerlijk. De pizza's waren excellent. Een grote keuze om te ontbijten. Bij vertrek hebben we onze koffers in bewaring gegeven. Kebere heeft alles in orde voor ons gebracht. Ze hebben er ook voor gezorgd dat we snel, efficiënt en betaalbaar naar Dulles airport zijn geraakt. We gaan zeker nog terug.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Pascale V, Thank you for sharing your feedback. We value your business.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twee kamers geboekt voor 4 mensen( Amerikaanse bedden zijn smal en korter dan Nederlandse bedden). Zwembad, interieur en hal waren t gaafst. Geweldige mensen bij receptie. Leuk dat er toch koffie en lekkere sapjes zijn, omdat ze geen ontbijt aanbieden. (Is blijkbaar heel gewoon, omdat je dan meteen op pad gaat: ontbijt haal je overal!)

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Yasser B, Front Office Manager van Kimpton Hotel Palomar Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Yasser Bautista, Front Office Manager: Etske T, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business.