14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel . Enige nadeel is dat het overal best wel ver vanaf gelegen is. Wij hadden bijvoorbeeld een big bus voor de dagen dat we in Washington verbleven en we Deden er al bijna 2 uur over om aan de andere kant van de stad te komen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Shoreham-ExecOffice, Guest Relations Manager van Omni Shoreham Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2017

Geachte steffvany,

Bedankt voor het delen van uw commentaar van u recent verblijf in de Omni Shoreham in Washington, DC. Het spijt me dat u uw verblijf niet volledig met ons heeft genoten. Onze gasten genieten meestal van ons hotel voor de locatie, net buiten het stadscentrum, maar met de handige toegang tot Metrorail, 2 blokken verderop, die u in het midden van alle acties binnen 10 minuten minder bereiken. Bedankt voor het verblijf bij ons, we hopen de kans te hebben om u opnieuw te dienen.

Shoreham Executive Offices

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Historisch hotel met prachtige kamers en mooie verhalen. Leuke buurt, park om de hoek en wandeling naar Georgetown is goed te doen. Niet het goedkoopste, maar zoek naar aanbiedingen en je hebt veel waar voor je geld!

Verbleef: april 2017, reisde met familie

Geachte Mieke S,

Bedankt voor het kiezen van de Omni Shoreham en voor het delen van uw ervaring van uw recente verblijf. Ons team genoot van een legendarische klantenservice en hoop dat u terugkomt op een toekomstig verblijf in Washington, DC. Ik ben zo blij dat ons team uw bezoek aan Washington, DC een fantastisch verblijf heeft gedaan. Nogmaals bedankt voor uw bedrijf werd het zeer gewaardeerd en we zouden u graag weer als gast hebben.

Shoreham Executive Offices

21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel. Heerlijke kamers grote lobby. Mooie ligging.
Ontbijt is een must go! Hop on hop off bus stopt nagenoeg voor de deur.
Metro vlakbij. Groot park naast t hotel...goed voor joggers. Dwars door t park loop je naar Georgetown...

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Shoreham-ExecOffice, Guest Relations Manager van Omni Shoreham Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2017

Dear Mar V,

Sehr geehrter ,

Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Unser Team genoss es Ihnen mit legendären Kundenservice und hoffen, dass Sie auf einen zukünftigen Aufenthalt in Washington, DC zurückkehren werden. Unsere Gäste genießen unser Hotel häufig für seine Lage, Grundstück, Einrichtung und die Nähe zu öffentlichen Verkehrsmitteln sowie lokalen Sehenswürdigkeiten. Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut

Mit freundlichen Grüßen,
Shoreham Geschäftsstelle

24 december 2016 beoordeeld

een prachtig gebouwd hotel in de oude style. Mooie grote groene tuin en verder omringd door groen en bossen. Als u inclusief ontbijt neemt geniet u ook van een ruim i. Assortiment ontbijt in de prachtige o tbijtzasl.

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Shoreham-ExecOffice, Guest Relations Manager van Omni Shoreham Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Geachte Eduard D,

Dank u voor het kiezen van de Omni Shoreham en voor het delen van uw ervaring van uw recente verblijf. Ons team genoot waardoor u met de legendarische klantenservice en hopen dat u zal terugkeren op een toekomstig verblijf in Washington, DC. Onze gasten regelmatig genieten van ons hotel voor de locatie, het terrein, de inrichting en de nabijheid van het openbaar vervoer en lokale bezienswaardigheden. Nogmaals bedankt voor uw bedrijf het werd zeer gewaardeerd en we zouden blij om u als onze gast weer te hebben.

Shoreham Executive Office

9 oktober 2016 beoordeeld

Groot hotel met het uitzicht van een hospitaal. Binnen alles prima met voorbehoud voor de liften bij conventies. Gegarandeerd lange wachttijden. Een update van de electronica is zeer wenselijk. Zeer druk hotel waar altijd conventies plaatsvinden. Dan is het een echte heksenketel. Het hotel bereiken per auto is dan een nachtmerrie. De parkeertarieven die men hanteert zijn buiten proportie.
De kamer was ok maar met kleine badkamer. Problemen met airco en wc werden direct opgelost. Goede ligging vlakbij metro ingang. Veel restaurants in de buurt.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Shoreham-ExecOffice, Guest Relations Manager van Omni Shoreham Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Geachte ward v,

Dank u voor het kiezen van de Omni Shoreham en voor het delen van uw ervaring van uw recente verblijf. Ons team genoot waardoor u met de legendarische klantenservice en hopen dat u zal terugkeren op een toekomstig verblijf in Washington, DC. Gast vaak genieten van ons hotel voor de locatie, het terrein, de inrichting en de nabijheid van het openbaar vervoer en lokale bezienswaardigheden. Nogmaals bedankt, uw bedrijf werd zeer gewaardeerd en we zouden blij om u als onze gast weer te hebben.

Shoreham Executive Office