Beoordeeld op 17 augustus 2016

Doordeweeks een business hotel en in het weekend voor families. Het was niet heel schoon de kamer. Als er werd schoongemaakt, werden alleen de handdoeken verschoond en bed opnieuw opgemaakt. Voor de rest werd er niet schoongemaakt. Ze zijn ook niet goed met namen, ik had 3 verschillende namen voor 2 nachten. Ook was het behoorlijk luidruchtig boven mij.
Locatie is wel top, want je zit zo bij de Capitol Hill, Union station, musea en White house.
Ik zal hier alleen boeken voor de locatie.

Kamertip: Schoonmaken
  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Ondanks de grootschaligheid is dit een erg fijn hotel. De faciliteiten zijn beperkt (geen gym/ zwembad) de ligging is echter subliem. Vlakbij de monumenten en musea. Om de hoek is een grote supermarkt en er zijn meerdere leuke restaurantjes in de buurt. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt uitgebreid.

Verbleef: januari 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 13 december 2015

Sommige hotel kunnen een make-over gebruiken. Dit is zo'n hotel. Service is goed, de kamers zijn schoon, maar de tijd heeft er stil gestaan. Het is vooral een zakenhotel. Maar als toerist een prima uitvalsbasis om Washington DC te verkennen!

Kamertip: Goede uitvalsbasis voor sightseeing.
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omwille van ligging, namelijk op 10 min wandelen van Capitol. Wel de indruk een zakenhotel te zijn.

Onbijt kan à la carte of in buffetvorm. Wij hadden het buffet genomen. Zeer goed, omelet ter plaatse gemaakt, verschillende eigerechten, ontbijtworstjes, spek, croissants, bagels, toast, gerookte zalm, kaas, yoghurt...

De ontbijtbediening is subliem en efficient...

Kamers zeer proper en duk in orde.

In hotel ook kleine winkel aanwezig en starbucks.

Gratis wifi, enkel voor internet op centrale pc, was slechts de eerste 15 minuten gratis.

Kortom, een goede beoordeling

Verbleef: september 2015
Beoordeeld op 28 februari 2015

We hebben 3 nachten in dit hotel geslapen als uitvalsbasis om alle toeristische attracties te bezoeken. Alle musea en bezienswaardigheden liggen op loopafstand van het hotel. De medewerkers zijn erg vriendelijk. De kamers zijn groot en schoon en de bedden liggen heerlijk

• Verbleef: februari 2015