18 juni 2017 beoordeeld

Je verwacht een superdelux hotel voor het enorm hoge nachtbedrag, maar het ie eigenlijk niet supermodern nog erg nieuw voor wat betreft de kamers die relatief eenvoudig zijn en ietwat verouderd. Geen gratis welkom flesje water. Geen bar met keus om iets te eten of drinken. Gewoon basic. Hotel is eigenlijk eenvoudig onsanks de grootte en lokatie. Binnen mooie hoge muur met speciaal licht en toch erg onpersoonlijk wat "afstandelijk" gevoel in het gebouw. Post kan je alleen ontvangen via een fedex in het hotel wat geld vraagt voor je paketten. Het persoonlijke wat warme en vriendelijke is ver te zoeken. Lighing prima. Centraal en snel overl voor meeste attrakries.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef 7 nachten in dit hotel. Na 1 maal ontbijtbuffet van $25 heb ik de andere dagen een broodje met een kop koffie bij de Starbucks voor $10 een goedkoper alternatief gevonden. Nog goedkoper is zelf inkopen bij een supermarkt. Verzorgde kamer, prima bed, goede gratis WiFi, goed fitness Centre en vriendelijk personeel. Goede uitvalslocatie voor de mooi musea op The small.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
17 januari 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel, maar je betaalt er de prijs voor. Vooral het feit dat het hotel rechtstreeks toegang geeft tot de metro is een meerwaarde. Bovendien op wandelafstand van de convention center en de 'Mall'. Minpuntje is dat ontbijt niet in de prijs is inbegrepen, en optioneel ontbijt best prijzig is.

• Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
14 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef hier 5 dagen voor een conferentie. Kamer is netjes, bed is heerlijk. Ligging hotel is top. Schoonmaak is zeer rommelig, gangen liggen de hele dag vol troep. Ontbijtbuffet is zeer beperkt en met $ 30 incl tax en tip erg duur. Dus naar Starbucks, dat beviel prima. Volgend jaar kijk ik toch wat verder rond naar alternatieven.

Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
12 december 2015 beoordeeld

Fijn hotel met ideale ligging voor vele bezienswaardigheden in DC. Mooie ruime interne lobby waar deel van kamers op neer kijken (geen geluidsoverlast).
Hebben ontbeten in hotel - uitstekende kwaliteit.

Kamertip: Kamer aan lobby is prima - geen geluidsoverlast
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken