“Schitterend”

Vanaf
War Memorials and Arlington National Cemetery Tour
Geclassificeerd als nr. 19 van 492 dingen om te doen in Washington DC
31 mei 2018 beoordeeld

Dit is een prachtig monument, groots opgezet, mooie fonteinen, interessante teksten. Wij waren er op memorial day en konden praten met een oud-strijder van WOII die in Europa gevochten had.

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangelegd en prachtig onderhouden, regelmatig veteranen momenten die ceremonieel verlopen. Grote waterpartij omsloten door alle staten van de VS.
Indrukwekkend eerbetoon.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al zo indrukwekkend. Je weet op een gegeven moment niet meer waar je allemaal foto’s van moet maken als je hier bent. Zo mooi of indrukwekkend is alles in deze stad.

2 januari 2018 beoordeeld

Standaard uitvoering van een memorial. Niets bijzonders maar wel zoals alles in Washington erg groot.

Bekijk meer beoordelingen
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een passende manier in beeld gebracht
Past helaas in de rij van verschrikkelijke oorlogen die we in onze wereld uit vechten en waar de VS onmisbaar lijkt.

Reizigers die Het National World War II Memorial bekeken, bekeken ook

In Het National World War II Memorial geweest? Deel je ervaringen!