Opslaan

Washington DC Twilight Tour
215 beoordelingen
vanaf US$ 45,00
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangelegd en prachtig onderhouden, regelmatig veteranen momenten die ceremonieel verlopen. Grote waterpartij omsloten door alle staten van de VS.
Indrukwekkend eerbetoon.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al zo indrukwekkend. Je weet op een gegeven moment niet meer waar je allemaal foto’s van moet maken als je hier bent. Zo mooi of indrukwekkend is alles in deze stad.

2 januari 2018 beoordeeld

Standaard uitvoering van een memorial. Niets bijzonders maar wel zoals alles in Washington erg groot.

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een passende manier in beeld gebracht
Past helaas in de rij van verschrikkelijke oorlogen die we in onze wereld uit vechten en waar de VS onmisbaar lijkt.

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit blijft een indrukwekkend monument om te bezoeken, zo vlak voor 11 november vinden er diverse herdenkingen plaats.