“White house, top-grill and even cozy”
Beoordeling van Old Ebbitt Grill

Old Ebbitt Grill
Reserveren met OpenTable
Old Ebbitt Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 3.748 Restaurants in Washington DC
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Downtown / Chinatown
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot , groot restaurant met veel hout , koper en schilderijen. Enorme bar waar je prima aan kunt eten. Ondanks grootte nog intiem ook!
NY prime steak met gepofte aardappel gewoon perfect. Pinot noir erbij top en zeer betaalbaar. We aten er met groep congresgangers van Digestive Disease Week 2018.
Bediening zeer efficient. Kom ik er terug? Ik hoop van wel......

Datum van bezoek: juni 2018

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Amerikaanse tent. Bij binnenkomst krijg je een pager die begint te trillen op het moment dat je tafel gereed is. Dus een drankje aan de enorme bar. Behoorlijk wat toeristen en mannen in pakken.
Eten is prima de prijzen zijn voor de buurt redelijk. Bediening is zoals overal in de States top.
Aanrader

Datum van bezoek: september 2017
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groepje vrienden binnengegaan om iets te drinken en uiteindelijk blijven eten. Gezellig was het vertoeven aan de bar waar we gegeten hebben. Service was super, toffe barman.

Datum van bezoek: juli 2017
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Plus:
-locatie tov white house etc

Min:
-beperkte kaart
-beetje sagie bediening

Eieren zijn overgoten met Vettige saus, wafel beetje droog.

De geur in dit restaurant is vreemd, er hangen overal gas of olie gestookte lampen...

Kom ik hier terug? Nee, niet geweldig

Kwaliteit 7
Bediening 6
Aanbod 6
Locatie 8

Datum van bezoek: april 2017
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed, kwaliteit zeer hoog, eten prima, goede service, meer dan 50 mensen stonden in de rij om daar te mogen eten, goede lokatie en de prijs was zeer redelijk voor het geboden eten

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Old Ebbitt Grill bekeken, bekeken ook

In Old Ebbitt Grill geweest? Deel je ervaringen!