29 augustus 2016 beoordeeld

Locatie was top en personeel vriendelijk. Lekker bed, goeie bar. Ik vond alleen het restaurant niet zo bijzonder. Het ontbijt was wat mager en ik vond het niet aantrekkelijk voor een diner. Dat heb ik dan ook buiten het hotel genuttigd.

• Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig Hotel. Vanaf de eerste seconde vol je je hier thuis. De ontvangst is prima en zeer persoonlijk. De kamers zijn zeer ruim en luxe ingericht. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ook het ontbijt en diner in het Restaurant zijn heerlijk. Tevens op steenworp afstand van alle belangrijke bezienswaardigheden. Kortom het perfecte hotel voor als je in Washington bent!!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
12 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel om de hoek van het witte huis. Ideale locatie om Washington te bezoeken. Zeer warm welkom met gratis upgrade zodat het ons aan niets ontbrak tijdens ons bezoek aan Washington. Heerlijk Frans ontbijt met de beste pain chocolat buiten Frankrijk.

Verbleef: mei 2015
21 mei 2014 beoordeeld

Sfeervol en lux hotel ideaal voor het maken van een kort en bondig bezoek aan Washinhton DC.
Het heeft een goed restaurant ook voor het ontbijt, echter dit is wel aan de dure kant.
Het terras buiten is heerlijk voor een snack en een drankje bij terug komst van slenteren door de staD

Kamertip: Vraag naar de kamers aan de straat kant, veel kamers kijken op een binnenplaats en zijn daardoor wat somber
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
24 april 2014 beoordeeld

Dit hotel is schitterend gelegen; op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden en vlakbij een metrostation (McPherson Square). De prijs is eerder hoog, maar je krijgt er veel meer voor terug dan bij de meeste hotels uit dezelfde prijsklasse. Excellente service, ruime kamers, super bedden... Als je de special offers op de website uitpluist vind je zeker nog wat aanbiedingen die dit hotel nog interessanter maken.
Een aanrader...!!

Kamertip: Vraag om een kamer aan de straatkant indien mogelijk, en niet aan de achterkant....
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner
Anna Chaley C, Guest Relations Manager van Sofitel Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2014

Thank you for choosing Sofitel for your visit to Washington D.C. I am pleased to know you were able to take advantage of our central location, and short distance to sites and public transportation like the MetroRail. After all of the touring, I am glad you were able to relax in your room and that you found the accommodations to be spacious, with a marvelous bed! We hope you will visit us again soon.

Truly,
Anna