“Goed eten, prima locatie”
Beoordeling van The Capital Grille

The Capital Grille
Reserveren met OpenTable
The Capital Grille is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 3.707 Restaurants in Washington DC
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een grote groep en dat is altijd een uitdaging, maar het was niet te merken aan het eten. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit van alle gangen. Wel jammer dat het zo druk is dat je eigenlijk maar met de helft van de groep een gesprek kan voeren. Als er een apart zaaltje was geweest zou het perfect zijn

2 februari 2017 beoordeeld

Goed centraal gelegen, aangenaam restaurant. Typische setting voor Amerika met gedempte lichten en lederen zetels. De service was okay maar niet bijzonder. Het eten is was lekker en mooi gepresenteerd, maar gezien de hoge prijs van de maaltijden lagen mijn verwachtingen toch wat hoger. Al bij al een leuk restaurant maar lijkt me wat té hoog aangeschreven in de ranking.

27 september 2014 beoordeeld

we hadden gereserveerd, maar ook dan moet je even wachten. Het is wel noodzakelijk te reserveren. Toen we binnenkwamen stonden mensen te wacht. Die stonden er nog toen wij anderhalf uur later weer weggingen. De service is vriendelijk en goed. Het eten is e ht lekker. Vooral de oesters als voorgerecht bevielen erg goed. Er is keuze genoeg tussen vlees- en visgerechten. Ook al is het heel druk, je hoeft je niet gehaast te voelen. Ze laten je rustig zitten.

5 september 2014 beoordeeld

Vriendelijke en attentvolle bediening. Correct advies in die zin dat er ons werd aangeraden dat we met twee porties frieten ruim voldoende zouden hebben. Asperges redelijk pikant maar het vlees, en dat is het belangrijkste, was zeer lekker van smaak. De bakwijze zoals hoort. Opgelet voor de desserts, die zijn bijna even groot dan het voorgerecht.
Voor iemand die verlekkerd is op een uitstekende steak, zeker een aanrader. Is wel van een hogere prijsklasse.

10 augustus 2014 beoordeeld

We hebben met een groep van 6 personen bij Capitale Grill gegeten in Washington. Omdat we niet zeker waren of we met z'n zessen zouden zijn hebben we eerst een reservering voor 4 personen gedaan. Bij aankomst in het restaurant werden we meteen naar een mooie plek in het restaurant gebracht. Omdat het andere stel op tijd in Washington DC is aangekomen willen ze ook nog aansluiten bij het eten. Zodra er een tafel voor 6 personen beschikbaar was werden we naar de nieuwe tafel gebracht.
Het eten en drinken is geweldig en de bediening persoonlijk en vriendelijk. We hebben een geweldig avond gehad.

• Sfeer

Reizigers die The Capital Grille bekeken, bekeken ook

In The Capital Grille geweest? Deel je ervaringen!