25 december 2015 beoordeeld

Erg goed, centraal gelegen hotel in Washington vlakbij het Witte Huis. Vriendelijk hotelpersoneel die voor je klaar staan om je te helpen. Mooie, nette kamers, niet erg groot, maar perfect voor een kort verblijf.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Ricardo A, Manager van Hamilton Hotel Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2016

Dear Anne B,

Thank you for your wonderful feedback. I'm delighted that you enjoyed your stay and found our team very helpful. Please come back to visit us at the Hamilton again if your travels bring you back to DC!

At your service,

Ricardo Arrington
Director of Guest Services

15 januari 2015 beoordeeld

Hamilton was goed gelegen voor mij en het oogt als een net zakenhotel. Echter, mijn kamer (een queensbed) was kennelijk te goedkoop om daar ook nog een uitzichtje bij te leveren, want vlak voor mijn raam rees de boog op die de lobby overkapt. Verder is het wat je wel meer hebt in Amerikaanse hotels: beetje shabby, niet alles werkt even goed, de douche was half kapot (net zo dat je geen zin hebt om een onderhoudsman te laten komen), de koelkast was leeg, maar reutelde wel. Het ontbijt was een beetje aan de dure kant. Verder wel OK.

Kamertip: Niet op 3e verdieping met uitzicht op het dak.
  • Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
Ricardo A, Manager van Hamilton Hotel Washington DC, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2015

Beste CatmaNL,

Wij willen u bedanken voor uw feedback en onze excuses maken voor het ongemak dat u hebt beleefd. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze gasten een zo prettig en comfortabel mogelijk verblijf beleven. Mocht u in de toekomst van plan zijn om naar DC te reizen, dan zou het ons een genoegen zijn om ervoor te mogen zorgen dat uw verblijf boven verwachting zal verlopen en u een fantastische tijd heeft in DC. U kunt ons te allen tijden bereiken in het hotel en wij helpen u graag om uw toekomstige verblijf volledig naar wens te maken. Wij willen u bedanken voor uw verblijf bij The Hamilton en hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.

At your service,

Ricardo Arrington, Rooms Management

31 augustus 2014 beoordeeld

Het Hamilton Crowne Plaza hotel ligt in het centrum van Washington op ongeveer 20 min lopen van The Mall waar alle bekende musea en bezienswaardigheden te vinden zijn. Op 5 minuten lopen is een metrostation. Het hotel is netjes, de kamers zijn schoon, we hadden een mooie nieuwe badkamer. Alle faciliteiten zijn aanwezig (kluisje, koelkast, airco) muv gratis internet op de kamer. Dat kun je aanschaffen voor $12,50 per dag of gratis krijgen door kosteloos lid te worden van de IHG groep. Naast het hotel ligt een park. Jammer dat daar veel daklozen vertoeven, maar je hebt geen last van ze. Er is een goed maar prijzig restaurant in het hotel en ook een Starbucks vestiging. Ontbijten en dineren kun je net zo goed maar veel goedkoper bij een van de vele eetgelegenheden in de buurt doen. Er zijn er genoeg op loopafstand. Het hotel ligt een flink eind van Dulles airport, een taxi kost tussen $65 en $75 DC dollar. Vanuit het hotel kan gedeeld vervoer naar de luchthaven geregeld worden voor ongeveer $35. Maar dan kun je niet zelf je vertrektijd bepalen.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Pluspunten hotel:
Prima gelegen, kamers met ruim voldoende faciliteiten, schoon, vriendelijk behulpzaam personeel.
Minpunten hotel:
Geen gratis internet, vrij prijzig als je geen korting kunt bedingen, geen airport shuttle, soms wat lawaaierig.

Kamertip: Als je snel last van omgevingsgeluid hebt, neem dan beter geen kamer aan de park zijde.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
1 augustus 2014 beoordeeld

Hotel met de grootsheid van weleer op een toplocatie, op wandelafstand van alle bezienswaardigheden.de kamers zijn niet meer van de nieuwste, maar de service en de atmosfeer van het hotel op die locatie maken het af!

Kamertip: Uitzicht op Franklinsquare is leuk!
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
10 december 2013 beoordeeld

Dichtbij alles. Het Witte Huis, de Mall, het congrescentrum; alles op wandelafstand. Vriendelijk personeel, "hello how are you" van ' morgens tot 's avonds. Uit andere commentaren bleek een rumoerige omgeving. Het brandweerstation is inderdaad vlakbij en bij uitrukken geeft dat een lawaai van jewelste, maar het komt niet veel voor. Ontbijt typisch Amerikaans, duur 20 dollar, maar buiten de omelet en pancakes weinig uitgebreid. Veel en lekker fruit. Leuke bar met vlotte bediening. Een aanrader.

• Verbleef: december 2013, reisde voor zaken