“Ideaal voor ontbijt”
Beoordeling van Founding Farmers

Founding Farmers
Reserveren met OpenTable
Founding Farmers is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 84 van 3.533 Restaurants in Washington DC
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Foggy Bottom - GWU - West End
31 mei 2018 beoordeeld

We logeerden in hotel Lombardy en vlak daarbij is Founding Farmers. Het is groot en druk, maar wel gezellig. Ideaal adres voor een typisch Amerikaans ontbijt met eggs benedict en muffins. Vriendelijke en vlotte bediening

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd via de site en ondanks dat moesten we toch lang wachten. Maar dat was het meer dan waard. Je kan proeven dat het eten echt vers bereid is en van pure ingrediënten gemaakt wordt, top gewoon. Bediening (Katrisha?) was supervriendelijk, overigens de andere ook.
Zeker aan te raden!
Hamalabava.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik zijn hier gaan ontbijten naar aanleiding van de reviews hier. We hebben hier op zich lekker ontbeten, maar ik vind het niet echt de hype waard. Het personeel was afstandelijk en het leek alsof ze je door de drukte zo snel mogelijk weer kwijt wilden. Het eten is lekker en vers, maar vond het nou niet heel speciaal. Wil je hier graag eten dan is vooraf reserveren wel aan te raden, wij hebben dat niet gedaan en moesten erg lang wachten op een tafeltje.

5 mei 2016 beoordeeld

Na een uur wachten kregen we eindelijk een tafeltje op de eerste verdieping. Het was er zeer druk en vooral extreem onuitstaanbaar lawaaierig. We bekeken de kaart en een paar gerechten die naast ons geserveerd werden en hebben wijselijk besloten weg te gaan. Lijkt ons totaal overroepen of het slachtoffer van zijn succes!

7 november 2015 beoordeeld

Heerlijk restaurant met voornamelijk traditionele Amerikaanse gerechten met een twist. Als je niet kunt kiezen is the Farmers platter een echte aanrader

Reizigers die Founding Farmers bekeken, bekeken ook

In Founding Farmers geweest? Deel je ervaringen!