Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf US$ 69,00
vanaf US$ 13,50
vanaf US$ 49,00
22 mei 2018 beoordeeld

Door via de groene Mall te wandelen, heb je bijna geen last van verkeersdrukte. De belangrijkste bezienswaardigheden zoals het Witte Huis e.d. liggen op of langs The Mall. Daardoor is dit ideaal als je vanaf het congresgebouw naar beneden wandelt en eventueel vanaf daar het openbaar vervoer terugneemt. Aanrader!

Bedank A. H
24 april 2018 beoordeeld

Prachtig aangelegd, met mooie indrukwekkende monumenten. Zelf vond ik het World War II monument het meest indrukwekkend. Al die soldaten die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid verdienen het herinnerd te worden.

5 maart 2018 beoordeeld

aan The Mall vind je eigenlijk alles; het witte huis, het Capitool, Jefferson memorial en Lincoln memorial. wel gemakkelijke schoenen aan doen want het is een eindje wandelen, alles bij elkaar ongeveer 6 mile.

1 februari 2018 beoordeeld

Ben je in DC, moet je The Mall bezoeken. Groots en leuk om daar te lopen, de plek die je zo vaak op tv ziet.

2 januari 2018 beoordeeld

In de winter een beetje kaal maar het is een indrukwekkende groenstrook dwars door Washington met alle bekende musea erlangs. Er kunnen heel veel mensen staan, maar die waren er in januari natuurlijk niet...