13 november 2016 beoordeeld

Zat in rondreis inbegrepen. Kamer was schoon, bedden redelijk. Helaas geen toiletbril. Licht in de badkamer werkte maar half. Prachtig uitzicht, goed restaurant met lekker eten wat ook nog eens zeer goed geprijsd is. De douche was ook prima.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren heel blij met dit complex in vergelijk met andere hotels tijdens onze rondreis.
Heerlijk rustig gelegen, leuke geschakelde bungalows en redelijk schoon voor Cubaanse begrippen
Het ligt in een prachtige omgeving op een heuvel, zo'n 10km buiten de stad.
Bij de lobby is goed werkende wifi.
Leuk zwembad met mooi uitzicht op de omgeving.
Het avondeten was goed verzorgd in het open restaurant.....en goedkoop
Ontbijt inderdaad niet al te veel keuze maar het brood smaakt prima!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
11 september 2015 beoordeeld

Dit hotel stond in al onze reisboekjes goed aangeschreven met zelfs een excellent restaurant, onze mening was vooral 'vergane glorie'. Wij waren hier onze eerste nacht van onze rondreis, maar vonden dit voor een hotel met 3 sterren(rekening gehouden met de 'Cubaanse sterren') een zeer matig hotel, verdiende z'n sterren niet! Verder vonden wij dat het restaurant ook matig was. Het ontbijt was slecht alleen droge witte broodjes en boter met eventueel koffie of thee, geen beleg of fruit aanwezig.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
25 juni 2015 beoordeeld

Hotel ligt op prachtige locatie met mooi uitzicht. Kamers bestaan uit aparte huisjes in een mooie tuin die wel aan een renovatie toe zijn. Mooi gelegen zwembad en restaurant. Leuke receptie met schommelbanken.

• Verbleef: mei 2015, reisde alleen
11 maart 2014 beoordeeld

Hotel Mirador de Mayabe is een redelijk goed hotel bestaande uit geschakelde huisjes in een parkachtige omgeving. Mooi zwembad en een bar met de bier drinkende ezel Pancho. Staat op rantsoen dus wordt niet dronken. Prachtig uitzicht over de omgeving. Redelijk goed restaurant en ontbijt van de kaart. Hotel ligt ongeveer 8 km buiten Holguin op een heuvel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner