“Russische stijlhotel met weinig luxe”
Beoordeling van Hotel Pernik

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Hotel Pernik
Beoordeeld als nr. 12 van 12 hotels in Holguin
2 juni 2016 beoordeeld

Dit hotel in Holguín heeft een ligging wat ver van het centrum. De kamers zijn zeer matig. Airco functioneert matig en ook bedden zijn niet echt goed. De algemene voorzieningen zijn redelijk goed. Een uitzondering vormt het restaurant, wat met standaard buffet boven gemiddeld presenteert. WIFI functioneert goed. Is wat lawaaierig doordat ook gegoede Cubanen in dit hotel verblijven.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde voor zaken

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vrij oud hotel. De kamer is echter prima. Er is airco. Het water wordt niet of pas heel laat warm.
Het is erg rumoerig op de gang.
Voor de WiFi moet je betalen (5 CUC per uur).
Het ontbijt is wel goed. Er worden zelfs eieren voor je gebakken. Verder is er voor ieder wat wils.

Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen
11 juli 2015 beoordeeld

in dit hotel verbleven we gelukkig maar een nacht. het was een hotel in sovjet-stijl gebouwd. In onze kamer hadden we airco, maar deze deed het niet. Toen een andere kamer toegewezen gekregen, meubilering en stoffering was nog uit de jaren 70 en dus heel gedateerd en niet meer van deze tijd.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

Ondermaats hotel waarbij men zich kan afvragen of dit nog kan opgenomen worden in een reisprogramma voor westerse toeristen. Afgeleefde oubollige kamers met ontbrekende toiletbrillen en douchestangen, gammele airco.
Wegblijven tenzij je de Sovjet-sfeer van weleer wil opsnuiven als intro op een Cubareis.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
20 juli 2014 beoordeeld

Voor het eerst naar Cuba, de verwachtingen qua comfort zijn niet hoog. Maar Hotel Pernik overtreft alles. Slechte ontvangst, een kamer waar je geen beoordeling aan wilt geven zo slecht en een zwembad te smerig om zelfs naast te zitten.
Oh ja, de kamer van onze kinderen had wel een balkondeur, alleen geen balkon (meer?), wel een gapend gat en dat op de tweede etage!! Gelukkig ben je moe van de lange vlucht en ga je de volgende ochtend weer snel verder

Kamertip: Overweeg een upgrade naar een ander hotel als het kan
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
3 september 2013 beoordeeld

Na een lange vliegreis en nog een rondreis door de stad, kwamen we in hotel Pernik aan. Het was ons eerste hotel in Cuba, dus dan weet je nog niet wat de standaard in een bepaald land is. We kwamen in de loop van de middag aan en kregen een kamer vlak bij het zwembad waar een constante harde muziek te horen was, tot in onze kamer. Gelukkig stopte dit rond 19.00 uur. Het zwembad werd druk gebruikt door lokale bevolking, wij hebben wat op het ongezellige terras gezeten. De kamers waren zeer matig, de airco maakte zo'n oorverdovend geraas dat we die maar uitgezet hebben, waardoor de temperatuur weer rap opliep. Gelukkig waren we zo moe dat we toch nog geslapen hebben ondanks de warmte en de harde matrassen. Badkamer was zeer matig. Het restaurant was bijzonder sfeerloos en overvol en ook hier zeer matig eten.
Zou zeker naar een beter hotel opzoek gaan, mocht je naar Holguin gaan!

Kamertip: Vraag naar een kamer zo ver mogelijk bij het zwembad vandaan!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
6 augustus 2013 beoordeeld

na een lange vlucht word je gedropt in het hotel Pernik. It is een zeer matig hotel met een zwembad vooral gebruikt door lokale bevolking met zeer luide muziek. Het terras ligt vol met afval door de gasten ( borden met etensresten, blikjes,...). De kamers zijn beneden alle peil en zijn zeer vuil. De douche is aftands. Kortom een hotel om snel te vergeten. Het rstaurant is eveneens eerder matig. Dus, geen aanrader

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Holguin in overweging
op 2,2 km afstand
27 beoordelingen
op 576,5 km afstand
Islazul Mar del Sur Aparthotel
Prijzen weergeven

In Hotel Pernik geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Pernik

Adres: Ave Jorge Dimitrov, Holguin 80100, Cuba
Locatie: Caraïben > Cuba > Holguin Province > Holguin
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 12 van 12 hotels in Holguin
Prijsklasse: € 37 - € 93 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Pernik 3*
Aantal kamers: 200
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van 5viajes2012 S.L. en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Pernik met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pernik Hotel Holguin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?