“Oudejaarsavond wat eten”

Keukens: Europees
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen rond 18 uur aan en ze hadden nog een tafel voor 2 zolang we maar om 20 uur weg zijn want de tafel was gereserveerd. Een uur later hadden we een hoofdgerecht, toetje, glas wijn en bier op en zijn vertrokken. De bedoening is zeer aangenaam en behulpzaam. We hebben zelfs een Nederland gesproken die daar werkt. Leuk.

Datum van bezoek: november 2017

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met uitzicht op de haven. Leuke bediening, goed advies ook mbt de wijnen en zowel heerlijke groenlip mosselen als een Pavlova achtig dessert gegeten.

Datum van bezoek: december 2016
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het moment dat ik in dit cafe was, was er een toffe band aan het spelen. De bar probeert blijkbaar veel bands naar hun bar te lokken en dat is wel tof natuurlijk.

Datum van bezoek: december 2016
18 februari 2016 beoordeeld

Na de ferry een kort ritje naar Le Cafe Picton.
Je kunt je auto daar makkelijk parkeren om de hoek,en dan kun je plaats nemen aan een tafeltje met wat n uitzicht!!!

Lekker rustig zittend, komt weinig verkeer voorbij, goede muziek,ontspannen sfeertje en een leuke menukaart.
Wij hebben op aanraden van een vriend de vis genomen.....de Abalony,( als ik het zo goed schrijf) een vis die vooral gegeten wordt door de Moaori's zelf.
Leuk om een keer uit te proberen ,maar ik zou het zelf geen 2 e keer meer bestellen.....
Ik kan de smaak niet omschrijven, zeer apart....
Dus kom je van de ferry en trek in een goede lunch voordat je weer op pad ,lekker dichtbij,goed eten en je kunt er weer even tegenaan.

Datum van bezoek: maart 2015
29 januari 2015 beoordeeld

Groene mosselen en een groper? gegeten en het was overheerlijk! Het enige wat ik miste was iets van kaarslicht buiten op de tafels voor meer sfeer.

Datum van bezoek: januari 2015
    • Sfeer

Reizigers die Le Cafe bekeken, bekeken ook

Picton, Marlborough Region

In Le Cafe geweest? Deel je ervaringen!