“Goede sfeer en goed eten”
Beoordeling van Le Cafe

Le Cafe
Geclassificeerd als nr. 10 van 44 Restaurants in Picton
Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met uitzicht op de haven. Leuke bediening, goed advies ook mbt de wijnen en zowel heerlijke groenlip mosselen als een Pavlova achtig dessert gegeten.

12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het moment dat ik in dit cafe was, was er een toffe band aan het spelen. De bar probeert blijkbaar veel bands naar hun bar te lokken en dat is wel tof natuurlijk.

18 februari 2016 beoordeeld

Na de ferry een kort ritje naar Le Cafe Picton.
Je kunt je auto daar makkelijk parkeren om de hoek,en dan kun je plaats nemen aan een tafeltje met wat n uitzicht!!!

Lekker rustig zittend, komt weinig verkeer voorbij, goede muziek,ontspannen sfeertje en een leuke menukaart.
Wij hebben op aanraden van een vriend de vis genomen.....de Abalony,( als ik het zo goed schrijf) een vis die vooral gegeten wordt door de Moaori's zelf.
Leuk om een keer uit te proberen ,maar ik zou het zelf geen 2 e keer meer bestellen.....
Ik kan de smaak niet omschrijven, zeer apart....
Dus kom je van de ferry en trek in een goede lunch voordat je weer op pad ,lekker dichtbij,goed eten en je kunt er weer even tegenaan.

29 januari 2015 beoordeeld

Groene mosselen en een groper? gegeten en het was overheerlijk! Het enige wat ik miste was iets van kaarslicht buiten op de tafels voor meer sfeer.

• Sfeer
29 januari 2013 beoordeeld

Bij mooi weer zit je heerlijk op het terras aan de haven. De bediening is zeer vriendelijk en het eten super. Het zelfgemaakte ijs is heerlijk.

• Sfeer

Reizigers die Le Cafe bekeken, bekeken ook

Picton, Marlborough Region

In Le Cafe geweest? Deel je ervaringen!