“Top!!”

Bully Hayes Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 6 van 31 Restaurants in Akaroa
Keukens: Vis en zeevruchten, Hedendaags, Internationaal, Nieuw-Zeelands
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurt even voordat de bestelling komt, maar dat is het wachten waard! Heerlijke lam gegeten met zoete aardappels, geitenkaas en groente. Ook de koffie was heel goed. Meisje in de bediening ( jong en onervaren) was heel attent en klantvriendelijk.
Echt een aanrader.

8 januari 2018 beoordeeld

Tijdens onze wandeling even gestopt voor een heerlijke kop koffie. Wat een leuk personeel en bediening. Een aanrader!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De starter was lekker, broodmix met dipjes, ik heb nadien seafoodplatter genomen, was lekker, maar voor deze prijs hadden er frietjes of wat brood bij gemogen. Mijn vrouw had vegetarische pasta genomen maar droog en wat eentonig na enkele happen. Middelmatige kost voor vrij dure prijs

20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een coffee to go op zeer vriendelijke wijze geserveerd! Koekje bovenop. Kwaliteit prima, een bezoek meer dan waard.

4 april 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk op het terras gegeten op kerstavond. De seafood chowder was een romige vissoep, nogal zwaar als voorgerecht maar wel lekker. We hadden niet goed begrepen dat de blue cod als hoofdgerecht gefrituurd was, dus ook dit was erg machtig maar heerlijk verse vis. De bediening was erg aardig. Het grootste pluspunt aan dit restaurant is het zonnige terras met uitzicht op zee.

In Bully Hayes Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!