“Leuk klein restaurantje maar het eten is gemiddeld”
Beoordeling van The Little Bistro

The Little Bistro
Geclassificeerd als nr. 4 van 31 Restaurants in Akaroa
Keukens: Europees, Nieuw-Zeelands
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 januari 2017 beoordeeld

Dit restaurantje ziet er leuk uit en heeft wat lekkere gerechten op de kaart staan.
De bereiding ervan vonden wij wat minder. Allemaal net niet. Bij het voorgerecht was de saus iets te lang doorgekookt, bij de biefstuk was het vlees iets te taai en de creme brule zat tegen het aangebrande aan.

Het was zeker niet slecht, maar prijs/kwaliteits verhouding was niet goed.

29 juli 2016 beoordeeld

Leuk, klein restaurant waar we lekker hebben gegeten. Vooral het vegetarische gerecht was erg lekker.

Richard_Uttley, Owner van The Little Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2016

hi teaverhoeven
glad you enjoyed our vegetarian dishes. hope you tell all your friends.

kind regards
richard uttley

12 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Want dat moet je gegeten hebben in nw Zeeland. ..vriendelijke bediening....gewoon:prima...zicht op de baai , in historisch pandje gehuisvest

10 januari 2015 beoordeeld

Het eten is prima, en men heeft lekkere wijnen. De bediening is vriendelijk en gezellig. Het is nogal populair dus reserveren raden wij aan.

5 maart 2013 beoordeeld

Onze eerste maaltijd in Nieuw-Zeeland. De prijzen leken ons in eerste instantie hoog, maar later is ons gebleken dat dit normale prijzen zijn voor dit land. Bediening is enorm vriendelijk en geïnteresseerd. Eten was heerlijk, heerlijke lam en steak gehad. Een aanrader!

Reizigers die The Little Bistro bekeken, bekeken ook

In The Little Bistro geweest? Deel je ervaringen!