Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Goede plaats om te verblijven, vriendelijke staf en een goede kamer.
Goede WiFi, is alleen gratis tot 1000 MB per dag en dat is zakelijk niet altijd voldoende.
Ligging van het hotel is uitstekend.
Het hotel is voorzien van veel eigen faciliteiten op horecagebied en anders is er in de buurt altijd wel wat geschikts te vinden.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Esplanade_Hotel_Freo, Public Relations Manager van Esplanade Hotel Fremantle - by Rydges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2017

Dear Guest,

Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Abby McDowell
Marketing Manager

Beoordeeld op 22 oktober 2016

Prima ligging vlakbij het centrum en vlakbij de kust. Mooie kamers met alle benodigde voorzieningen. Jammer alleen dat parkeren wat lastig is (dus dan maar valet gedaan). Oh ja water op de kamer is erg duur, beter even de stad in lopen en wat daar kopen

Datum van verblijf: juli 2016
Esplanade_Hotel_Freo, Guest Relations Manager van Esplanade Hotel Fremantle - by Rydges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2016

Thank you for taking the time to review your stay with The Esplanade Hotel, all guests comments are taken on board so we can improve our service.

Many thanks

Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven 1 nacht in het hotel voor we op cruise vetrokken.
Freemantle is een jong en erg levend stadje, veel bars en restaurants.
Ik had hier best wat langer kunnen blijven.

Het hotel zelf is zeer goed gelegen, vlak bij het centrum. Alles op wandelafstand.
De kamer was erg ruim, leuke minibar. Badkamer ook groot genoeg. Het zwembad is ook een pluspunt. De lobby met restaurant vond ik persoonlijk wat vreemd.
Verwacht geen al te modern hotel, dit is een oud gebouw.

Datum van verblijf: maart 2016
Esplanade_Hotel_Freo, Guest Relations Manager van Esplanade Hotel Fremantle - by Rydges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2016

Thank you for your comments; it was a pleasure to read that you enjoyed your stay with us and you made the most of our location and warm hospitality. You are correct by stating it is an old building, the original building dates back to 18** which lends to the buildings character and we look forwarded to seeing you again next time.

Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven in een Superior room.
+ ruime en schone kamer met balkon met uitzicht op zwembad
+ goed rekening gehouden met kamer voorkeuren
+ vriendelijke en prima service
+ mooie poolarea met comfortabele ligbedden
+ goede ligging in Fremantle
+ goed restaurant (Habour Master)
+ gratis en snelle WiFi
+ goede acties via Rydges club, zoals gratis welkomstdrankje en 20% korting op eten/drank (vooraf inschrijven via website)
- vrij smal bed (Queensize)
- prijzige (valet) parkeerplaats (30 AUD p.n.) en ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: maart 2016
Esplanade_Hotel_Freo, Guest Relations Manager van Esplanade Hotel Fremantle - by Rydges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2016

Thank you for taking the time to write a review regarding your most recent stay; we are glad to see you made the most of your stay and enjoyed the hotel facilities and location. We couldn’t agree more with you, our PGR (Priority Guest Reward) membership does offer some great discounts, welcome drink and discounts off future stays. Our Valet service is competitively priced and is with in keeping in market trends in Perth. Hope to see you again soon.

Beoordeeld op 5 oktober 2013

Prima hotel, bijzondere manier van ontbijten. Buffet was oké, niet bovengemiddeld. Personeel was vriendelijk. De kamers waren klein, maar wel netjes en zeer schoon. Ik zou er zakelijk nogmaals verblijven.

Datum van verblijf: januari 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Esplanade_Hotel_Freo, Guest Relations Manager van Esplanade Hotel Fremantle - by Rydges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Thank you for commenting on your stay