“Uit eten met vrienden”

Lotus
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Brielle
Keukens: Chinees
12 december 2018 beoordeeld

Het eten was uitstekend, de bediening was ronduit slecht. Wij kregen een zeer chagrijnige reactie toen bleek dat wij niet van het buffet gebruik wilden maken maar van de kaart wilden eten.Drankjes werden niet gebracht of het duurde zeer lang. Wij gaan niet meer.

Datum van bezoek: november 2018

6 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze restaurant heeft zijn beste tijd gehad, zeker wat betreft het buffet. Geen slibtongetjes meer maar smerige pangasius gerechten slecht aangevuld, smakeloos sushi dat eigenlijk geen sushi genoemd mag worden en de dessert is waardeloos

Datum van bezoek: december 2018
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij halen hier altijd chinees. Er bestaat ook geen beter chinees restaurant dan de Lotus in
brielle! Aanrader: de Sin la kai.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van het weekend weer eens langs geweest voor het heerlijke buffet en de sushi bar. Alles weer vers en lekker!

Datum van bezoek: augustus 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Vandaag Babi Pangang en Gado Gado gehaalt,die was niet te eten,was gewoon een bak soep vol met tauge en een paar stukjes komkommer en paddestoel en een gebakken ei.
Zo hoort het niet te smaken, is altijd verse groenten,pindasaus en Gekookt ei,dit was niet te eten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Lotus bekeken, bekeken ook

In Lotus geweest? Deel je ervaringen!