“Heerlijk buffet”

Lotus
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Brielle
Keukens: Chinees
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het einde van het weekend weer eens langs geweest voor het heerlijke buffet en de sushi bar. Alles weer vers en lekker!

Datum van bezoek: augustus 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

Vandaag Babi Pangang en Gado Gado gehaalt,die was niet te eten,was gewoon een bak soep vol met tauge en een paar stukjes komkommer en paddestoel en een gebakken ei.
Zo hoort het niet te smaken, is altijd verse groenten,pindasaus en Gekookt ei,dit was niet te eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Lotus heeft een werkelijk overweldigend aanbod van overheerlijke gerechten in het buffet. In ons gezelschap waren twee zeer veeleisende vegetariërs. Het was hartverwarmend om te ervaren hoe vriendelijk, hulpvaardig en professioneel ook aan hun wensen tegemoet werd gekomen. We waren met ons zevenen en we hebben stuk voor stuk genoten van dit buitengewoon feestelijke besluit van een heerlijke dag in Brielle.

Datum van bezoek: juni 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doortocht en na een bezoek aan Brielle hier heerlijk genoten van een rijsttafel. Lekker eten, attente bediening dus kortom een echte aanrader

Datum van bezoek: mei 2018
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fietstocht een heerlijke Chinees Indische rijsttafel gegeten. Goed verzorgd, prettige bediening. Vooral de krokante spek met ananas viel goed in de smaak.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Lotus bekeken, bekeken ook

In Lotus geweest? Deel je ervaringen!