“Heerlijk gedineerd bij Chez Andre voor een verrassende prijs.”
Beoordeling van Chez Andre

Chez Andre
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Brielle
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
12 januari 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst werden wij prettig verrast door de serveerster die ons wees op een aanbieding van een 3 gangen menu voor €21,50 met een vrije keuze op de menukaart.
Wij zijn begonnen met een carpaccio voorzien van een heerlijke dressing en als hoofdgerecht een malse tournedos met zalige stoofpeertjes. Als afsluiting hebben we voor een cappuccino gekozen. Het geheel was heerlijk en zag er bijzonder verzorgd uit.
Een gezellige zaak met vriendelijk personeel, het is een echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019

6 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tent, juiste uitstraling vriendelijke personeel een beetje jong en onervaren maar dat is tegenwoordig overal.

5 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op een zondag morgen ontbeten. Het uitgebreide ontbijt, is zeer veel!
De aardappelsalade vonden wij een vreemde combinatie naast de boterhammen op de vroege ochtend en niet nodig. De koffie was lekker, het tweede kopje werd helaas niet gebracht. Terwijl er veel personeel was. Ik zou hier de volgende keer niet snel meer naar toe gaan.

2 december 2018 beoordeeld

de sfeer was uitstekend het eten prima en veel en dat voor ie prijs kom zeker nog een keer terug en zal het bij vrienden aanraden

Datum van bezoek: december 2018
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vorige week hier gelunch met 5 personen. Vooraf een tafel gereserveerd. Toen bleek dat we aan een tafel zaten die opnieuw na tijdje was gerserveerd dus werd ons op een bitse toon medegedeeld dat na haar aankondiging 5 min tafel leeg moest Sorry, misschien kun je dat vooraf wel mededelen bij reservern en dan is het aan de klant of ze die tafel langer of niet willen.
Vooraf hadden we drankje daarna gingen we lunch bestellen waarvan 1 lunch het twaalf uurtje Vervolgens ook nog een drankje Uiteindelijk zat diegene met 2 verse j d orange Kun je toch even vermelden. Uitserveren begrijpen ze werkelijk totaal niet. Alles op hoek vd tafel zetten etc
Glazen werden niet opgeruimd. We zetten alles op de hoek van de tafel die uiteindelijk vol stond.
Jammer Andre, aan je eten ligt het niet maar je personeel......... Toch nog even in investeren

Reizigers die Chez Andre bekeken, bekeken ook

Brielle, Zuid-Holland
Brielle, Zuid-Holland

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Chez Andre geweest? Deel je ervaringen!