“Goed”

20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Brielle
Keukens: Europees
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hier gegeten en de hoofdgerechten waren heerlijk!
De zalm tartaar vonden we erg waterig/ weinig smaak maar daarentegen was de mixed grill met gekonfijte peer heel erg lekker en de portobollo was ook prima!

Datum van bezoek: december 2018

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant raad ik altijd aan iedereen aan!! Echt een aanrader. Het eten is zo goed, het vlees en ook vooral de desserts. Wij komen hier heel graag.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld

Goede bediening eten is goed prijs verhouding was ook goed.
hebben wel iets te lang op ons eten moeten wacht maar na een opmerking hier over was het er snel.
heerlijk vlees en nagerecht top.

Datum van bezoek: september 2018
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier echt lekker gegeten ,alles was gewoon top ! Ook de bediening was behulpzaam en vriendelijk.Wij waren er op een doordeweekse avond en het was best vol.Dus reserveren is denk ik wel noodzakelijk in het weekend.

Datum van bezoek: augustus 2018
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een maandag wordt Floor best druk bezocht. De bediening is correct en vriendelijk. Eenvoudige kaart met klassiekers zoals saté, mixed grill en hamburger. De mixed grill is een groot gerecht, goed bereid. Saté is een aanrader al was de pindasaus wat waterig. Een goede hamburger bereiden is best een kunst. Dat viel best tegen. Jammer.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die steakhouse Floor bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In steakhouse Floor geweest? Deel je ervaringen!