“Hier kun je lekker en gezellig eten!”
Beoordeling van steakhouse Floor

steakhouse Floor
Reserveren met
steakhouse Floor is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Europees
31 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten, het personeel was heel vriendelijk. alles werd netjes uitgelegd.gezellig restaurant met een hele goede sfeer. we waren hier door de week konden gelukkig nog terecht. Ben je met meerdere mensen dan zou ik zeker reserveren!
Als we weer in Brielle zijn dan komen we zeker weer terug, je kunt hier heel goed eten tegen hele nette prijzen!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereest de bediening en de moeite die ze voor een gast doen. Dan het vlees: gewoon goed en zoals gevraagd.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goede dinerkaart, kleine maar goeie wijnkaart en een attente en vriendelijke bediening.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht, heerlijk en betaalbaar eten. Services is prima. Toilet zou een upgrade kunnen gebruiken.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi en gezellig restaurant, aan een van de gezellige straatjes van brielle. Je kunt er goed eten en de wijn is prima.

Reizigers die steakhouse Floor bekeken, bekeken ook

Brielle, Zuid-Holland
Brielle, Zuid-Holland

In steakhouse Floor geweest? Deel je ervaringen!