“Wat een gastvrije bediening!”
Beoordeling van Momenti by Primo Piano

Momenti by Primo Piano
Reserveren met
Momenti by Primo Piano is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 29 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
6 februari 2019 beoordeeld

Momenti by Primo Piano, is een bescheiden eenvoudig ogend restaurant in het centrum van Brielle. De ontvangst is zeer vriendelijk, de jas wordt aangenomen en ook de bediening tijdens de maaltijd is vriendelijk, informatief en correct. Wij kozen voor het menu van de chef, dat bestond uit een 4 gangen menu met steeds 2verrassingsgerechtjes per gang. Echt heerlijk italiaans eten, met een superlekker valpolicella. De hoogte van de rekening was netjes in balans met de geboden kwaliteit. Niet voor niks nr 1 op de tripadvisorlijst van Brielle!!

Datum van bezoek: februari 2019

7 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanwinst voor Brielle. We genoten van een heerlijk truffel menu met de daarbij passende wijnen. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als inwoner van Brielle heb ik deze parel veel te laat ontdekt! Ons eerste bezoek was afgelopen maand, en het was een hele mooie ervaring. We hebben er nu twee keer gegeten, en ik kan de pasta met kaas, zwaardvis en zeeduivel met liefde aanbevelen. Daarbij natuurlijk de heerlijke wijnen op de uitgebreide wijnkaart. De bediening is vriendelijk. Een stukje Italië in hartje Den Briel! Beschouw mij maar als vaste klant.

Datum van bezoek: december 2018
15 november 2018 beoordeeld

De sfeer was gezellig, de bediening was TOP en het eten was echt heerlijk!!! Zeker aan te bevelen aan iedereen.

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze korte huwelijksreis bij deze mooie gelegenheid gaan eten. We werden verrast met een mooi gedekte tafel vol rozenblaadjes. En dat terwijl we een uur te vroeg waren. De bediening was een perfecte combinatie van professioneel, ontspannen en eigenlijk gewoon heel lief. Je zag ze genieten van hun werk. Het eten was heerlijk. Zwaardvis vooraf en kalfsschenkel met risotto voor mij, salade met geitenkaas en peer vooraf en paddenstoelenrisotto voor mijn vrouw. Lekker pittig wijntje, goede koffie, het was een prachtige avond.

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Brielle, Zuid-Holland

Brielle, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!