“Onverwacht erg lekker”

Momenti by Primo Piano
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op een doordeweekse avond geheel onverwacht erg lekker gegeten. Hoge kwaliteit eten, in ieder geval de gerechten die wij hadden gekozen.
De risotto was beter dan het signatuur gerecht van een bekend sterrenrestaurant. Echt geweldig! Een frisse salade was heerlijk. Dan het gerecht met de papardelle in de grote parmezaanse kaas ook top!
Wij hebben echt voortreffelijk gegeten en komen zeker terug.

11 oktober 2018 beoordeeld

Prachtige wijnen en passend bij het menu, goed advies en kennis alom! Vriendelijk personeel, precies goed afgestemd.

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten met z’n tweeën pasta en een hoofdgerecht. De cannelloni met spinazie en ricotta was droog en smakeloos. De Jacobschelpen waren prima, maar de Toscaanse broodsalade overheerste met veel bleekselderij de smaak. De smaak van de scalopine viel geheel weg tegen de te zacht gestoofde aubergine met kaas. Jammer want het leek zo aantrekkelijk. De tournedos was goed rosé. De rosata was goed, droog en fris.
De ruimte waar wij zaten, achterin de zaak, was onaantrekkelijk. Somber op de trompe-l’oeil na.
De bediening was vriendelijk en correct . Hoewel niet op de kaart konden we een ijsdessert bestellen.

Het aanbod van een digestief -limoncello - sloegen we niet af. Bleek gewoon op de rekening te staan (€ 10,00). Toch niet echt Italiaans zoals wij dat kennen.
De prijs kwaliteit verhouding vinden we uit balans .
Al met al matig.

27 augustus 2018 beoordeeld

Gastvrijheid, een goede keuken en leuke ambiance, de juiste atmosfeer voor een leuke avond uit eten!

9 augustus 2018 beoordeeld

Een geweldig goed Italiaans restaurant, mooie gerechten die de Italiaanse keuken recht aan doen, mooie wijnen, vriendelijke en kundige bediening, kortom alle ingrediënten voor een gezellige en mooie avond met vrienden.

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland
Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!