“Tegenvaller!”

Momenti by Primo Piano
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten met z’n tweeën pasta en een hoofdgerecht. De cannelloni met spinazie en ricotta was droog en smakeloos. De Jacobschelpen waren prima, maar de Toscaanse broodsalade overheerste met veel bleekselderij de smaak. De smaak van de scalopine viel geheel weg tegen de te zacht gestoofde aubergine met kaas. Jammer want het leek zo aantrekkelijk. De tournedos was goed rosé. De rosata was goed, droog en fris.
De ruimte waar wij zaten, achterin de zaak, was onaantrekkelijk. Somber op de trompe-l’oeil na.
De bediening was vriendelijk en correct . Hoewel niet op de kaart konden we een ijsdessert bestellen.

Het aanbod van een digestief -limoncello - sloegen we niet af. Bleek gewoon op de rekening te staan (€ 10,00). Toch niet echt Italiaans zoals wij dat kennen.
De prijs kwaliteit verhouding vinden we uit balans .
Al met al matig.

27 augustus 2018 beoordeeld

Gastvrijheid, een goede keuken en leuke ambiance, de juiste atmosfeer voor een leuke avond uit eten!

9 augustus 2018 beoordeeld

Een geweldig goed Italiaans restaurant, mooie gerechten die de Italiaanse keuken recht aan doen, mooie wijnen, vriendelijke en kundige bediening, kortom alle ingrediënten voor een gezellige en mooie avond met vrienden.

7 augustus 2018 beoordeeld

Voor heerlijk Italiaans eten is dit een aanrader
Het eten is smaakvol en er wordt heerlijke wijn geschonken

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant in t centrum van Brielle.
De waard is een chagrijnige italiaan die de wijsheid in pacht heeft. Zijn vrouw moet het allemaal goed maken met lekkere voor-afjes en is ook zeer vriendelijk.
Eten was lekker maar erg weinig voor dat geld....

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland
Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!