“Eerlijk Italiaans!”

Momenti by Primo Piano
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
9 augustus 2018 beoordeeld

Een geweldig goed Italiaans restaurant, mooie gerechten die de Italiaanse keuken recht aan doen, mooie wijnen, vriendelijke en kundige bediening, kortom alle ingrediënten voor een gezellige en mooie avond met vrienden.

7 augustus 2018 beoordeeld

Voor heerlijk Italiaans eten is dit een aanrader
Het eten is smaakvol en er wordt heerlijke wijn geschonken

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant in t centrum van Brielle.
De waard is een chagrijnige italiaan die de wijsheid in pacht heeft. Zijn vrouw moet het allemaal goed maken met lekkere voor-afjes en is ook zeer vriendelijk.
Eten was lekker maar erg weinig voor dat geld....

30 juli 2018 beoordeeld

Voor een pizza o.i.d. ben je hier aan het verkeerde adres. Voor culinair hoogstaand eten ben je hier wel goed. Uitstekend en voor herhaling vatbaar. Hier rij ik graag voor om.

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van iemand gaan eten, was een goed advies. We zijn voor het streekmenu gegaan. Vooraf een amuse, voorgerecht was pasta, zag er simpel uit maar smaakte echt heerlijk. Hoofdgerecht was zwaardvis, ook erg lekker en nagerecht was taart met ijs. Goede combinatie. Bediening aan onze tafel was vriendelijk. Helaas was er wel een discussie/ruzie gaande tussen twee andere medewerkers waar we net teveel van meekregen.
Maar het eten was voortreffelijk.

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland
Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!