“Tja...”

Momenti by Primo Piano
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant in t centrum van Brielle.
De waard is een chagrijnige italiaan die de wijsheid in pacht heeft. Zijn vrouw moet het allemaal goed maken met lekkere voor-afjes en is ook zeer vriendelijk.
Eten was lekker maar erg weinig voor dat geld....

30 juli 2018 beoordeeld

Voor een pizza o.i.d. ben je hier aan het verkeerde adres. Voor culinair hoogstaand eten ben je hier wel goed. Uitstekend en voor herhaling vatbaar. Hier rij ik graag voor om.

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van iemand gaan eten, was een goed advies. We zijn voor het streekmenu gegaan. Vooraf een amuse, voorgerecht was pasta, zag er simpel uit maar smaakte echt heerlijk. Hoofdgerecht was zwaardvis, ook erg lekker en nagerecht was taart met ijs. Goede combinatie. Bediening aan onze tafel was vriendelijk. Helaas was er wel een discussie/ruzie gaande tussen twee andere medewerkers waar we net teveel van meekregen.
Maar het eten was voortreffelijk.

10 juli 2018 beoordeeld

Erg rustig op Maandag avond, dit restaurant verdiend meer! Heerlijk gegeten.
Was een ontdekkingsreis van smaken. Genoten van de 8 gerechten tijdens de viergangen verassingsmenu. Aanrader!

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze trouwdag gevierd en dat van te voren meegedeeld. Er werd niets mee gedaan helaas. De inrichting van dit restaurant is sober te noemen. Bediening is vriendelijk en correct maar had wat moeite verstaanbaar Nederlands te praten. De kaart is niet heel kindvriendelijk. Pas achteraf bleek dat je gewoon pizza of pasta kon bestellen. Dat had best wel even aan onze zoon verteld kunnen worden; het werd niet herkend dat hij niet veel lekkers zag op de kaart. Jammer.
Gerechten eerlijk en heerlijk en worden geserveerd met goede passende wijnen. Goed geprijsd. Meer voor vrienden dan voor gezinnen met kinderen.

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland
Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!