“Italiaans zoals het zou moeten smaken”
Beoordeling van Momenti by Primo Piano

Momenti by Primo Piano
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Brielle
Keukens: Internationaal
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van iemand gaan eten, was een goed advies. We zijn voor het streekmenu gegaan. Vooraf een amuse, voorgerecht was pasta, zag er simpel uit maar smaakte echt heerlijk. Hoofdgerecht was zwaardvis, ook erg lekker en nagerecht was taart met ijs. Goede combinatie. Bediening aan onze tafel was vriendelijk. Helaas was er wel een discussie/ruzie gaande tussen twee andere medewerkers waar we net teveel van meekregen.
Maar het eten was voortreffelijk.

10 juli 2018 beoordeeld

Erg rustig op Maandag avond, dit restaurant verdiend meer! Heerlijk gegeten.
Was een ontdekkingsreis van smaken. Genoten van de 8 gerechten tijdens de viergangen verassingsmenu. Aanrader!

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze trouwdag gevierd en dat van te voren meegedeeld. Er werd niets mee gedaan helaas. De inrichting van dit restaurant is sober te noemen. Bediening is vriendelijk en correct maar had wat moeite verstaanbaar Nederlands te praten. De kaart is niet heel kindvriendelijk. Pas achteraf bleek dat je gewoon pizza of pasta kon bestellen. Dat had best wel even aan onze zoon verteld kunnen worden; het werd niet herkend dat hij niet veel lekkers zag op de kaart. Jammer.
Gerechten eerlijk en heerlijk en worden geserveerd met goede passende wijnen. Goed geprijsd. Meer voor vrienden dan voor gezinnen met kinderen.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder goed Italy restaurant in BRIELLE,
Gezellig ambiance,
Fijne bediening en Lekker eten met klasse.
Een aanrader!!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Italiaans restaurant waar je kunt genieten van de maandelijks wisselende streekmenu’s uit Italië.
Verwacht geen pizza’s maar lekker bereide voor-, hoofd- en nagerechten. De Italiaanse wijnen zijn zorgvuldig geselecteerd en voortreffelijk smaak.

Reizigers die Momenti by Primo Piano bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland
Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Momenti by Primo Piano geweest? Deel je ervaringen!